zeezy Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Har tenkt å installere linux Ubuntu 9.10 fra iPod-en min (er dette mulig uten å f*cke opp iPod-en?) på en Acer Aspire 3630, og lurer på om det er noen usb boot der? ser bare "floppy drives", og vet ikkje om dette er usb og. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Tror denne tråden kan være til hjelp når du skal boote fra USB. Til det andre problemet: nå vet jeg ikke hvor god kunnskap du har til apple-produkter. Men uansett ville jeg heller spandert en billig 8GB minnepenn på meg selv. Enn å ta sjansen på å ødelegge ipoden min. Lenke til kommentar
zeezy Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Tror denne tråden kan være til hjelp når du skal boote fra USB. Til det andre problemet: nå vet jeg ikke hvor god kunnskap du har til apple-produkter. Men uansett ville jeg heller spandert en billig 8GB minnepenn på meg selv. Enn å ta sjansen på å ødelegge ipoden min. takker for svar, skal få tilbake minnepenen min i påskeferien, så får vel vente til det Ville ikke helt kjøpe 8GB minnepenn, siden det ikke er så stort.. Endret 23. mars 2010 av zeezy Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 8gb er ikke stort i forhold til dagens standard. Men det er billig, og holder lenge til ubuntu. Lenke til kommentar
zeezy Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 8gb er ikke stort i forhold til dagens standard. Men det er billig, og holder lenge til ubuntu. mente at Ubuntu ikke var så stort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå