bluescreen Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Noen med erfaringer fra denne produsentens kabinetter? SLC Scandinavien Hadde kanskje vært noe for overklokking.no å teste ut? [ Denne Melding var redigert av: bluescreen på 2002-01-29 01:12 ] Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Har de noen egenproduserte kabinetter da? Ser bare fra andre produsenter i farta jeg (etter en rask titt) Men det var jo noen kule på future cases da Sjekk denne: Skulle ha hatt den...står jo jævlig bra til min oljefylte gulvradiator :razz: Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Yupp...var kun distributør! "SLC Scandinavien CO,. Ltd. is a business leader in distribution of computer cases in scandinavia. We have a well established network with our manufactures in Asia. Our clientele is retailers and distributors all over the Nordic countries. Our goal is that our clientele can choose from a wide production line with high quality to the right price. As the only case supplier with the range of variation in Scandinavien." Stod det på første siden om firmaet. (De hadde jo de fleste til Chieftec bl.a.) Men...som sagt; noen veldig kule på future cases! Noen som vet noe om dette kabinettet/produsenten? Minion står det...var skikkelig knall Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 syns de micro-atx-sakene var ganske søte, jeg. Lenke til kommentar
|retro| Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 http://www.3dfxcool.no selger jo fleire av SLC kabinetta. mirror, elle, nobless... Lenke til kommentar
bluescreen Skrevet 29. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2002 Okay. Sorry. Var litt for rask med å dra konklusjoner da jeg ikke kunne finne "Elle-P" og et par av de andre kabinettene noe annet sted. Noen som veit hvem som lager disse? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Nå kommer dere til å hate meg, men don't shoot the messenger :wink: Dere kan bare gi opp å sikle etter kabinettene dere ser på "future cases" hos SLC. Jeg var nemlig keen på "sample 16" selv en stund så jeg sendte en mail til SLC. Svaret var at kun sample 1 kom til å bli produsert. Ingen av de andre vil noengang komme i produksjon fordi SLC ikke likte dem :sad: Lenke til kommentar
Xell Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 hmm... sample 14 og 15 wr jo Lian Li tower som allerede er i salg hvordan kan de si at de ikke vil bli produsert?? Lenke til kommentar
ParanoidCat Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Jeg synes de microatx ser mer ut som brødristere. Slik som Suzuki og Toyota som lager riskokere.... - Simon Iden Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Vet noen om tester av disse kabinettene? Interessert i Elle, Nobless og Prism. Lenke til kommentar
Cray Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Vi var en gjeng som fikk kjøpe rett fra SLC, du trenger bare et org. nr. Men det blir mye porto, og det tok over en mnd før vi fikk kabinetta. Jeg har et Pia, veldig lite og praktisk kabinett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå