Misantropen Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Budsjett: Kan vel klare strekke meg mot 1000-lappen, selv om en pris ned mot 500 lettere lar seg forsvare. Størelse: Øreklokker, helst av typen som ligger rundt ørene; enten med brukbar støyreduksjon eller en lukkede nok til at for mye lyd ikke slipper inn / ut. Trenger ikke mic. Bruksområde: Musikk på jobben (Spotify), stenge støy ute (og holde musikken inne) i kontorlandskap. Utseende: Nøytralt, ikke noe forferdelig bling bling som f.eks. en del produkter fra iFrogz, Skullcandy o.l. Tilkobling: Minijack (alternativt USB). Annet: Har Sennheiser 595 hjemme og trives med disse, men minus er halvåpen konstruksjon og klumpete jack-minijack løsning. Greit om kanskje hodetelefonene er i utvalget fra mpx.no (har ansattavtale med dem)? Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Vet ikke hva som er viktigst for deg. Men om utseende og lydkvalitet er underprioritert støydemping ville jeg sett på Øreklokker fra Peltor (under products -> communication -> listen only). Tror disse ligger under 1000-lappen, selv om jeg ikke er helt sikkert. Bruker et sett Peltor hørselvern med radio når jeg jobber på hytta, og synes ikke lydkvaliteten er alt for ille. -LC Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Nei, lydkvalitet er nok overordnet selve dempingen. Vi snakker om å kunne dempe normal "kontorstøy", ikke bråk fra anleggsmaskiner Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Lurer på å kjøpe et Sennheiser HD 428 - noen som har noe å utsette på dette?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå