Tj-nome Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Du har rett i det, derfor det er svært idealt for håndholt konsoll der du må nesten ha den framfor deg for og bruke kontrollene, så det er ikke et stort problem. Lure litt på hva Sony vil gjøre etter denne framvisningen på E3. Dem taper enkelt og greit kampen på håndholt konsoll Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg vil tippe Sony dukker opp med en 3D PSP ganske snart og kaller det nytenking. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Håper faktisk Sony kjem på banen slik det blir konkurranse, tipper Nintendo har laget en veldig bra kopi sperre på 3DS-en for minimalisere privatkopiering og uten konkurranse vil dem tjene fett. Sony kjem sikkert med navnet: PSP 3D GO! Endret 17. juni 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Forhåndsbestilte min igår Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Håper faktisk Sony kjem på banen slik det blir konkurranse, tipper Nintendo har laget en veldig bra kopi sperre på 3DS-en for minimalisere privatkopiering og uten konkurranse vil dem tjene fett. Sony kjem sikkert med navnet: PSP 3D GO! Håper de har fått in en skikkelig sperre for piratkopiering ja. Så slipper spillene å bli så jævlig dyre Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Ser vi kan forhåndsbestille 3DS fra cd.no, blandt andre. Men jeg ser også at 3DS Black koster fem hundre spenn mer enn 3DS Red og 3DS Blue? Noen som aner hvorfor? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Da kjøper jeg black, bare fordi den er dyrere Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Jeg kommer til å forhåndsbestille 3DSen, men det er litt meningsløst så lenge det ikke er mulig å forhåndsbestille noen spill til den. Dessuten vil jeg vite hvorfor den svarte er dyrere enn den røde og den blå før jeg kjøper den. Vi snakker faktisk nesten prisen for ett nytt spill i forskjell, tross alt. Da tar jeg heller en rød, et (nesten) gratis spill og litt svartmaling. :o Endret 17. juni 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Du mente CDON.com? Finner ikke den svarte der. Bare rød og blå Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Øh, ja. cdon.no. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 http://cdon.no/spill/spillkonsoller/nintendo_ds/ Found it. Noen kan vel ringe/sende mail og lure på hvorfor? Har ikke planer om å bestille den enda. Vil vite en ca lansering Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg har kontaktet dem vi det skjemaet deres, så vi får se. Sannsynligvis er det bare en skrivefeil. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Fikk svar av cdon.no: "Tack för att du kontaktade oss. Dessvärre så har utvecklarna Nintendo inte gått ut med något pris på varan än och därför så har varorna endast ett preliminärt pris och alla tre färgerna på konsolen skall kosta lika mycket. Detta kommer att ändras inom kort." Prisen blir med andre ord den samme for alle tre fargene, og sort bestilles så snart spill blir tilgjengelig for forhåndsbestilling. Kid Icarus og Resident Evil er øverst på listen, men de er langt fra alene. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg forhåndsbestilte hos Gamestop, den lå inne med en pris på 9 999 kr, men tipper det blir litt lavere enn som så Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Håper de kjører den vanlige kampanjen med å selge til kr 1,- om du leverer inn to spill... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Håper faktisk Sony kjem på banen slik det blir konkurranse, tipper Nintendo har laget en veldig bra kopi sperre på 3DS-en for minimalisere privatkopiering og uten konkurranse vil dem tjene fett. Sony kjem sikkert med navnet: PSP 3D GO! Håper de har fått in en skikkelig sperre for piratkopiering ja. Så slipper spillene å bli så jævlig dyre Spillene kommer nok fremdeles til å koste 400-500 kroner i Norge. Flashcart FTW! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Ikke hvis alle spillene blir kjøpt. Pga Zelda feks vil nok flere hardcore gamere få seg DS'en Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Du bommer nok stygt hvis du tror manglende muligheter for piratkopiering gir billigere spill. Historien viser at det tvert imot er dyrere med spill når de kan være sikre på at du ikke får spilt spillet uten å kjøpe det. Det samme gjelder fortsatt. Er PS3-spill billigere enn x360-spill? Niks. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 prisen på nintendo-spill kunne godt vært en 100-lapp billigere, samme gjerder det du kan kjøpe på wii-shop. ganske overprisa imo. er ikke xbox 360 billigere enn wii også? hvorfor ikke sette ned prisen på wii, så flere kjøper den og de får flere spill solgt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå