Ivantacus Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Mitt Supercard DSTWO flashcard som jeg kjøpte for DSI for 6 mnd siden virka på 3DS etter 1 dag etter lansering med firmware oppdatering. Virker ikke som Nintendo bryr seg mye om alle flashcards som virka på DS. Men kan godt hende 3DS spill blir mye sikrere, og jeg håper de blir det. Jeg unner Nintendo det faktisk. Jeg opplevde med DS spilla at når man har så mange plutselig så mister de sin sjarm, man blir fortere lei spilla og det er rett og slett ikke det samme. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Mitt Supercard DSTWO flashcard som jeg kjøpte for DSI for 6 mnd siden virka på 3DS etter 1 dag etter lansering med firmware oppdatering. Virker ikke som Nintendo bryr seg mye om alle flashcards som virka på DS. Men kan godt hende 3DS spill blir mye sikrere, og jeg håper de blir det. Jeg unner Nintendo det faktisk. Jeg opplevde med DS spilla at når man har så mange plutselig så mister de sin sjarm, man blir fortere lei spilla og det er rett og slett ikke det samme. Jeg er klar over at flashcards som fungerer med DSI også fungerer på 3DS, men bare på DS/DSi spill. Grunnen til dette er at for disse spillene så har 3DS samme softwarehull. Sikkert fordi Nintendo ikke har giddet å fikse det. Folk kan jo bare beholde sin gamle DSi. Sikkerheten til 3D delen av 3DS (det som kjører 3DS spillene) er mye mer komplisert i følge de som faktisk har testet dette. Forøvrig så virker ikke alle flashcarts på 3DS, bare de nyeste som har DSi støtte. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Mitt Supercard DSTWO flashcard som jeg kjøpte for DSI for 6 mnd siden virka på 3DS etter 1 dag etter lansering med firmware oppdatering. Virker ikke som Nintendo bryr seg mye om alle flashcards som virka på DS. Men kan godt hende 3DS spill blir mye sikrere, og jeg håper de blir det. Jeg unner Nintendo det faktisk. Jeg opplevde med DS spilla at når man har så mange plutselig så mister de sin sjarm, man blir fortere lei spilla og det er rett og slett ikke det samme. Jeg vil advare deg mot å gjøre dette. Om du leser brukererklæringen (eller hva det heter) fra Nintendo, så skriver de eksplisitt at de kan deaktivere din 3DS via en online oppdatering om du bruker flash cart. Noe av greien med pirat-sikringen i 3DS er at den registrerer og sender data til Nintendo om man bruker flash-carts, og Nintendo har da forbeholdt seg retten til å handle ganske brutalt mot de som gjør det (altså deaktivere systemene deres). Jeg vil tippe at de ikke tør å gjøre dette, da de vil få voldsomt negativ presse, men det er jo en mulighet ihvertfall som du bør være obmerksom på. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Mitt Supercard DSTWO flashcard som jeg kjøpte for DSI for 6 mnd siden virka på 3DS etter 1 dag etter lansering med firmware oppdatering. Virker ikke som Nintendo bryr seg mye om alle flashcards som virka på DS. Men kan godt hende 3DS spill blir mye sikrere, og jeg håper de blir det. Jeg unner Nintendo det faktisk. Jeg opplevde med DS spilla at når man har så mange plutselig så mister de sin sjarm, man blir fortere lei spilla og det er rett og slett ikke det samme. Jeg vil advare deg mot å gjøre dette. Om du leser brukererklæringen (eller hva det heter) fra Nintendo, så skriver de eksplisitt at de kan deaktivere din 3DS via en online oppdatering om du bruker flash cart. Noe av greien med pirat-sikringen i 3DS er at den registrerer og sender data til Nintendo om man bruker flash-carts, og Nintendo har da forbeholdt seg retten til å handle ganske brutalt mot de som gjør det (altså deaktivere systemene deres). Jeg vil tippe at de ikke tør å gjøre dette, da de vil få voldsomt negativ presse, men det er jo en mulighet ihvertfall som du bør være obmerksom på. Microsoft gjør jo nøyaktig dette så Nintendo får ikke nødvendigvis mye presseomtale. Virker som at "dårlig PR" argumentet er et halmstrå for folk. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Mulig, men media pleier jo å være ganske mye hardere mot Nintendo enn alle andre. Uansett, poenget er at jeg ikke ville tatt sjansen på å bruke flash carts, fordi det ligger en risiko i det, og det tipper jeg du er enig i. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Mitt Supercard DSTWO flashcard som jeg kjøpte for DSI for 6 mnd siden virka på 3DS etter 1 dag etter lansering med firmware oppdatering. Virker ikke som Nintendo bryr seg mye om alle flashcards som virka på DS. Men kan godt hende 3DS spill blir mye sikrere, og jeg håper de blir det. Jeg unner Nintendo det faktisk. Jeg opplevde med DS spilla at når man har så mange plutselig så mister de sin sjarm, man blir fortere lei spilla og det er rett og slett ikke det samme. Jeg vil advare deg mot å gjøre dette. Om du leser brukererklæringen (eller hva det heter) fra Nintendo, så skriver de eksplisitt at de kan deaktivere din 3DS via en online oppdatering om du bruker flash cart. Noe av greien med pirat-sikringen i 3DS er at den registrerer og sender data til Nintendo om man bruker flash-carts, og Nintendo har da forbeholdt seg retten til å handle ganske brutalt mot de som gjør det (altså deaktivere systemene deres). Jeg vil tippe at de ikke tør å gjøre dette, da de vil få voldsomt negativ presse, men det er jo en mulighet ihvertfall som du bør være obmerksom på. Oi da! Kanskje bare like greit å bruke DSi'en til DS spilla da. Nintendo er blitt noen luringer! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 I andre nyheter så går det rykter om at Monster Hunter 3D blir annonsert for 3DS neste uke, så det er i så fall noe å se frem til. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Brodern sin 3DS døtta ut like lite lyd gjennom lydutgangen som min. Lyden er mye lavere enn min DSi Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Prøv å skru på "stereo" i stedet for surround, det gir litt mer trykk på lyden. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Vil ha maskinen, soon!! Venter på ny versjon og flere spill å priskutt hadde vært fint Endret 31. mars 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Da får du vente til jul. Men er enig i at spillutvalget er labert. Tar seg vel opp etter hvert. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Ny firmawareversjon eller versjon av konsollen? Skal du ha en ny versjon av 3DS må du nok vente til slutten av 2012 eller ut i 2013 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg har lyst til å vente til det kommer en versjon med bedre batterikapasitet, men jeg vet ikke om jeg har nok viljestyrke. Ocarina of Time 3D blir den første testen. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Det er vel bare å kjøpe et bedre batteri? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) 3DS brukere blir syke: http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-1371435/Nintendo-3DS-makes-gamers-sick-gives-headaches.html Er vel ganske vanlig dette? Husker at jeg selv ble kvalm og dårlig første gang jeg spilte Quake. "3Den" var for mye for meg. Men ble vandt til det. Regner med at sånn er det med 3DS også. Endret 31. mars 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Det er vel bare å kjøpe et bedre batteri? Er det lett å bytte ut batteriet i 3DS-en? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Har ikke prøvd å bytte batteri, men det er fire små skruer under 3DSen jeg tror du må løsne. Deretter er det nok bare å ta bort batteriet og sette på et annet. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 http://www.nextgadgets.net/nyko-charging-dock-power-pack-for-nintendo-3ds/ Hvis du skal vente på en 3DS versjon med bedre batterikapasitet så tror jeg nok du må vente evig =) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg prøvde Ghost Recon: Shadow Wars en stund. Først slet jeg med å finne ut hvordan vi kaster granater. Deretter tok jeg granaten, løp rett bort til en klynge fiender og slapp granaten i golvet. Er det rart militærlegen sa jeg er for udugelig for militærtjeneste? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg har blitt kvalm av 3DS. Men det var etter 5 (!) timer med pilotwings fra rundt klokka ni på morran til seks på ettermiddagen. Da ble jeg kvalm og svimmel, selv om jeg ikke hadde brukt den på 30 minutter. Følte meg bilsjuk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå