Pubé Skrevet 26. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2011 Sjekket scoren min på den med fyrtårnet. Hadde full pott på den. Fløy bare en gang. Kanskje du skal prøve å ta bildet tidligere? Og jeg har problemer med å få til en perfekt landing med fly Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2011 Hehe, jeg har ingen problemer med fly, spesielt ikke med 3D. Det er bare å sjekke høydemåleren, sjekke at du kommer rett mot landingsstripet, senke farten når du begynner å komme for lavt, rette opp flyet for å ikke lande for bratt og voila! Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 26. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2011 Fikk 3DS i dag, er utrolig morsomt med 3D-effekten! Noen som vet når Mario Kart kommer? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 26. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2011 kommer ikke før på høsten ihvetrfall. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2011 Tror ikke det har fått noen dato. Jeg vil tippe slutten av Q3/starten av Q4. Det som er problemet er farten, kommer alltid for langt eller for kort Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Jeg har ikke hatt noe problem med å lande. Et triks er å fly til du ser ballongene så du vet hvor de er sånn ca, og så snu, fly et stykke tilbake og fly helt ned mot vannet mot landingsplassen. Selv uten 3D ser du skyggen på flyet på vannoverflaten, så senk farten og hold flyet et stykke over vannet. Da blir det mye lettere å beregne farten og avstanden. Med litt trening kan du fly kortere strekninger rett over vannet før du må lande. Selv klarte jeg å komme helt feil på landingsplassen, tok en nittigraders svint mellom ballongene og fikk likevel Great Landing. (men det var flaks, mildt sagt.) Jeg har ikke noe problem med å stupe ned mot landingsbanen og lande ganske bra likevel. Noen som har prøvd Ghost Recon til 3DS og kan gi en liten anmeldelse? Endret 26. mars 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Åssen er det med venner og slikt? Jeg og broren min la hverandre til, men han fikk ingen forespørel av meg, så jeg gav han min kode* også, og da var vi venner. MÅ begge legge til hverandre, eller får man en slags forespørsel etterhvert? Endret 26. mars 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2011 Åssen er det med venner og slikt? Jeg og broren min la hverandre til, men han fikk ingen forespørel av meg, så jeg gav han min kose også, og da var vi venner. MÅ begge legge til hverandre, eller får man en slags forespørsel etterhvert? Så koselig. (sorry, sent på lørsdagkvelden...) 1 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 27. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2011 Kjedelig hvis nintendo skal fortsette å henge langt etter på online-fronten. Noen her som har testa Ridge racer 3d forresten? Ser det har fått veldig bra kritikker rundt forbi. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg syns konsollen har alt for mye ubrukt potensiale. Håpet ting hadde forbedret seg etter slik det var på DS og Wii, men neida. Kanskje litt, men uansett. Se og ler fra Xbox Live! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2011 Er det slik at det er mulig å ta screenshots mens man spiller? Syns jeg har lest dette flere steder. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg syns konsollen har alt for mye ubrukt potensiale. Håpet ting hadde forbedret seg etter slik det var på DS og Wii, men neida. Kanskje litt, men uansett. Se og ler fra Xbox Live! Det kommer en update i mai med en eShop. Så får vi se hva som legges der. Håper på NES og SNES spill, men det blir vel for mye forlangt Blir vel en emulator på meg etterhvert. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 27. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2011 Oppdaterte 3DS'en min idag, den lastet ihvertfall ned noe og måtte reboote. Men har ikke merket noen forskjell egentlig. Noen som vet hva den oppdateringen innholdt? Forøvrig må jeg si at 3DS'en er noe av det kuleste jeg har prøvd. Synd bare at jeg fikk med et crappy spill, håper det kommer mange bra spill i fremtiden. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2011 Var den en kjedelig liten film i 3D? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg syns konsollen har alt for mye ubrukt potensiale. Håpet ting hadde forbedret seg etter slik det var på DS og Wii, men neida. Kanskje litt, men uansett. Se og ler fra Xbox Live! Konsollen har vært ute i to dager. Selv xbox live har blitt oppdatert flere ganger. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2011 Jaja, jeg vet det. Men jeg kan ikke huske at Wii'en og DS'en fikk noen oppdateringer som gjorde ting noe særlig bedre. ye ubrukt potensiale der også, men det ble det vel ikke gjort noe med... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Så det teller ikke at Wii fikk flere kanaler og støtte for minnekort, og DSi fikk DSi Store? Endret 27. mars 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 27. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2011 Håper eshop blir bra. At de fyller på med mye snadder der. Dsi store er jeg ikke veldig imponert over egentlig, men på eshop kommer kanskje litt større spill. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 27. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Nå har jeg fått spilt en del på min 3DS, og tenkte jeg kunne dele mine inntrykk av de spillene jeg har skaffet meg. PES 2011 3D Helt streit fotballspill, på godt og vondt. Fungererer overraskende godt på den vesle skjermen, og både kontroll og grafikk står i stil med hjemmekonsoll-utgavene. 3D-effekten er ganske så stilig i spillet, spesielt i "player"vinkelen, og jeg synes absolutt at dette er et spill som er verdt å vise frem for å briefe litt med din nye yndling. Super Street Fighter IV 3D Et veldig gjennomført slåssespill, og såvidt jeg kan se mer eller mindre likt opplevelsen man får på Xbox 360 og PS3. Massevis av karakterer og baner, og svært presist og intuitivt kontrollsystem. Eneste som kan trekke ned for enkelte er at det krever en viss innsats å sette seg inn i spillet, i tillegg til at spillet nok kan bli kjedelig hvis du ikke er glad i å spille mot andre. 3D-effekten har ikke stor betydning i dette spillet, men det ser defintivt ganske stilig ut i 3D versus mode, hvor man får et slags tredjepersons-aktig tilsnitt. Rayman 3D Dette er så vidt jeg har fortått en port av Rayman 2 til PS1. Jeg spilte aldri spillet selv, men utifra dagens standarder er det et hyggelig lite plattformspill, uten at det sjokkerer eller overrasker på noen spesiell måte. Også her er 3D-effekten ganske morsom å bruke, men kanskje ikke like sentral som i PES. Visuelt sett er spillet pent, og ifølge min Rayman-elskende kjæreste er spillet mer eller mindre identisk med originalen. Endret 27. mars 2011 av Jakoozie 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå