Bone Skrevet 24. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2011 Kan jeg spørre hvordan du vet at du har "bestilt for sent" !? Jeg har bestilt min fra GameZone, men bare for litt over en uke siden, nærmere to, men hvordan kan jeg f.eks vite om jeg vil få den i morgen, eller ikke!? Når får man/bør man få melding om "sendt vare" (eller lignende) for å skjønne at den kommer i min postkasse i morgen (i hvert fall hentelappen) ? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2011 Da må jeg skulke 30 min av en time i morgen for å sikre meg en 3DS Timen er ferdig klokka ti og byen åpner klokka ti. Låner en sykkel av en kammerat og peller meg til byen so fort jeg kan. Timen begynner igjen 10:30, kan klare å være tilbake igjen 10:45 Lærerne merker neppe noe. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 24. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg kommer ikke til å kjøpe 3DS med det første, men jeg gleder meg som en unge til å lese førsteinntrykkene deres. Dette blir bra! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2011 Kommer til å få en raport fra meg i tretiden i morgen Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 24. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2011 Kommer til å få en raport fra meg i tretiden i morgen Høres bra ut. Hvilke(t) spill har du tenkt å kjøpe? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2011 Pilotwings Mulig jeg kjøper ett spill til, siden jeg har mer penger nå enn når jeg forhondsbestilte. Men jeg har bursdag neste mandag, og jeg sa til brodern at jeg ønsket meg et 3DS spill, så vi får se om jeg kjøper to eller bare venter et par uker. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 24. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2011 Ah. Pilotwings ser artig ut. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Ok, jeg håper du har rett og at mine kilder tar feil Jeg vet nesten ingenting om Asphalt 3D (har unngått det med vilje), men vet det har modes som vi samler penger, chase, duel og så videre. Ingen av disse er i Android-versjonen (Asphalt 5, om jeg ikke husker feil), så jeg vil tippe det er en ny versjon. Jeg håper i alle fall det blir bra. Selv om jeg liker racers (ikke bare bil) gidder jeg ikke kjøpe både Asphalt og Ridge Racer. Edit: En morsom ting med Asphalt for Android er at man styrer bilen med å dreie på selve telefonen. Hadde vært litt morsomt å kunne gjøre sånt med 3DSen også. Venter spent på posten og håper jeg får 3DSen i dag. Men om jeg ikke får spill i dag blir det vel Nintendogs + Cats, med mindre de har noe som faktisk er bra. Nintendogs er ikke akkurat førstevalget, men hva er vitsen med en helt ny konsoll uten spill? Førsteinntrykk av konsoll og spill kommer så snart jeg har fått noen timer med dem. Endret 24. mars 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2011 Bare det at å roterekonsollen trolig nok ikke går så bra sammen med 3D effekten Men det er slik at det er en akselerator i Wiimoteb, og en Gyro i Motion plus? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 24. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2011 Kan jeg spørre hvordan du vet at du har "bestilt for sent" !? Jeg har bestilt min fra GameZone, men bare for litt over en uke siden, nærmere to, men hvordan kan jeg f.eks vite om jeg vil få den i morgen, eller ikke!? Når får man/bør man få melding om "sendt vare" (eller lignende) for å skjønne at den kommer i min postkasse i morgen (i hvert fall hentelappen) ? Forhåndsbestilte på Game i Bergen, og da fikk jeg beskjed om at jeg neppe ville komme med i førsteleveransen. De vet jo ofte hvor mange konsoller de får inn, og listen med forhåndsbestillinger var ganske lang. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2011 Bare det at å roterekonsollen trolig nok ikke går så bra sammen med 3D effekten Men det er slik at det er en akselerator i Wiimoteb, og en Gyro i Motion plus? Hva med å styre på vanlig måte med 3D og tilte kontrollen i 2D? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2011 Det er jo en mulighet Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 24. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2011 Etter å ha lest Eurogamers anmeldelse av PES 2011 går jeg nok for dette spillet, sammen med Street Fighter. Skal visst være utrolig overbevisende 3D, visstnok den beste showcasen for effekten av alle lanseringsspillene. Spillet i seg selv skal visst også være svært solid. PES, på godt og vondt. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2011 Da var 3DSen i hus og står på ladding. Førsteinntrykket er at det eren sexy liten sak, og den nye stylusen er genial. Skal skrive et mer utdypende førsteinntrykk senere i dag. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 24. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2011 Gleder meg til å lese vikingkylling! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2011 Hei Knut Dessverre oppsto det noen komplikasjoner, slik at vi sannsynligvis ikke har 3DS konsollene på lager før i morgen. Ved normal postgang tar det 1 dag fra en vare sendes ut fra oss, til den er fremme hos kunden, så ved normale forhold ville den vært fremme på Lørdag. Vi beklager forsinkelsen på det sterkeste og bekrefter at ordren din vil bli kanselert og betalingen refundert. Du får en behandlingsmail når dette er gjort. Vennlig Hilsen Kundeservice Er jo ingen garanti for at posten kun bruker 1 dag. Men det sendes vel som a-post eller noe. Menmen Lenke til kommentar
kilik Skrevet 24. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2011 Hadde det ikke vært for at jeg har spillet fra før på Dreamcast ville jeg valgt Rayman som mitt første spill. Terningkast 5 i Dagbladet. Lenke til kommentar
Nuduaa Skrevet 24. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2011 Fikk omtrent samme mail som deg Knut, bare 100kr rabattkode istedet Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 24. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) jeg fikk 200kr rabattkode men får ikke min før i neste uka da, lol Endret 24. mars 2011 av knekkebrødmedost Lenke til kommentar
Nuduaa Skrevet 24. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2011 diskriminering kanskje jeg burde ha klagd litt hardere, aja lørdag will be the day (forhåpentligvis) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå