Gå til innhold

Nintendo 3DS tråden

Tj-nome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forhåndsbestilte 16. juni, så håper virkelig jeg får den på release :)

Usikker på hvilken farge og hva slags spill jeg skal kjøpe.

Tipper det blir svart og muligens Rayman, men vi får se. 1 uke igjen.

Valgte du ikke farge da du bestilte?

Hehe, som sagt, 16. juni visste de ikke hva slags farge som kom til å komme. Står bare 1 stk 3DS HW på kvitteringen.

Lenke til kommentar

Sikkert mange her inne som har mye negativt å si om IGN, men de er nå den største spillnettsiden, så tenkte jeg skulle informere om at deres review av 3DS-en er kommet. De gir den 7.5, og som negative ting trekker de først og fremst begrensningene i 3D, kostnadene, svakt åpningsbibliotek og at den ikke føles så elegant som feks DSi tidligere. Og selvsagt batteritid. De har også fått opp review av Steel Diver (det første jeg har sett noe sted), dette får 7.0, noe som personlig føles litt i overkant for dette minispillet, men det som er der er vistnok såpass gøy at det kan være verdt en investering.

Og så har en betydelig mer interessant journalist, Jeremy Parish anmeldt Pilotwings Resort som han gir en B. Spillet er vistnok bra, men mangler dybde, og med introduksjonen av Mii-universet fra Wii Sports Resort-øyen, så føles spillet vistnok litt mer sjelløst enn de eldre Pilotwings-spillene. Spillet er også kort, men det som er der er igjen bra nok til at det kan anbefales.

Lenke til kommentar

Syns og IGN sitt video review var ganske dårlig egentlig. De klager over ting som at den ikke vil passe i lomma til folk etc. Skal være enig i at det ikke var all verden av gode spill til launch, men er bare å vente på Zelda, Metal gear etc. Tror 3DS vil selge utrolig godt samme hva folk sier til den. Tipper jeg plukker opp pilot wings og kanskje Samurai Warriors.

Lenke til kommentar

Jeg syntes det blir litt feil å gi konsollen dårlig karakter bare fori det er få bra spill til launch. Det er jo en drøss bra spill rett rundt hjørnet, og skal de rette på karakteren om to, tre måneder? P trekke på batteritid kan jeg delvis skjønne, men hvor mange er det som faktisk trenger batteri? Det er svært sjelden jeg bruker DSen et sted jeg ikke kobler inn strøm uansett, og det er jo allerede en rekke aktører som lager bedre batteri til 3DS om vi ønker det. Nyki har for eksempel et batteri med dobbel levetid i forhold til originalbatteriet.

Men samme det. Jeg elsker DSen min, så jeg gleder meg til 3DSen. 3D-grafikk er selvsagt en viktig del, med gyroskop, kamera osv er også veldig viktig. Og hva når vanlige spill begynner å brukte AR? Det blir tøft, det. :)

Lenke til kommentar

Jeg vil si 7/10 er en meget bra karakter. Beklager, forumlerte meg litt dårlig. Det jeg mente er at det blir litt feil å trekke karakteren for enkelte ting som ikke betyr noe i lengden, som for eksempel dårlig launch. DS hadde jo også en dårlig launch, men den er blitt favorittkonsollen min.

De batteriene jeg linket til er nok ikke bedre enn det som følger med, men husk at 3DSen ikke har kommet ut ennå andre steder enn i Japan. Bedre batterier kommer, ta det med ro.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Jeg vil si 7/10 er en meget bra karakter. Beklager, forumlerte meg litt dårlig. Det jeg mente er at det blir litt feil å trekke karakteren for enkelte ting som ikke betyr noe i lengden, som for eksempel dårlig launch. DS hadde jo også en dårlig launch, men den er blitt favorittkonsollen min.

Formålet med en slik omtale jo å veilede kunder om de skal gå till inkjøp av en 3DS eller ei, så å vurdere launch line-up er på alle måter høyst relevant i en slik omtale. Det betyr selvsagt at omtalen mister sin relevanse etter en stund(det samme kan sies om spillomtaler der spillene patches etter release), men det er heller ikke uhørt at publiaksjoner går tilbake etter noen måneder og endrer på omtalen/karakteren.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Inntil vidare har eg ikkje tenkt til å kjøpe med ein 3DS, den er ganske dyr, og det finst ingen må-ha spel endå, dessutan har eg ikkje 3D-syn. Eg skal heller vurdere å kjøpe meg ein 3DS den dagen konsollen har fått etablert seg med eit solid utval av spel og redusert pris, kanskje det kjem ein forbetra versjon av 3DS om eit par år. Det blir spennande å sjå i framtida.

Eg kjøpte den første Nintendo DSen rett etter lansering for 6år sidan. Ironisk nok så er det faktisk dei par siste åra eg har hatt mest glede av den. Så det vil lønne seg å vente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...