Tj-nome Skrevet 6. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Som er skreve tidlegere i tråden er det trulig Sharp som skal levere LCD til den nye Nintendo 3DS. Dette klippe her viser trulig det nye LCD til Nintendo 3DS (Ikkje bekreftet fra Nintendo) http://www.youtube.com/watch?v=8byrOlU58x8&feature=player_embedded# Vist det er sant er spec: Size: 3,4 inches (Litt mindre en DSi XL, men større en DSI) Resolution: 854 x 480 (DS, DSI har 192 x 256) Cont. Ratio: 1000:1 Endret 19. april 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Jeg vil ha den skjermen på 3DS Endret 7. april 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Jeg vil ha den skjermen på 3DS Det blir vertfall spennende. Skjermen har utrolig bra bildekvalitet og det beste at den kan gå mellom 2D og 3D. Vist det blir denne skjermen er vertfall konsolen bakoverkompitable med dei gamle spillene og Software som Nintendo sa at 3DS vill vere i en uttalelse. Vist det blir denne skjermen er trulig Nintendo 3DS berre litt større en DSi, som er 3,25 inches. Men uansett spennende! Endret 7. april 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Håper nintendo får snekret sammen et bra OS til dingsen Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Håper nintendo får snekret sammen et bra OS til dingsen Vi snakker om ganske stor oppdatering forhold til DSi. Tru me vill sjå flere muligheter med 3DS angånde surfing, multiplayer, avspeling av lyd og film. Kanskje me får intern lagringsplass? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 DSi har jo Opera som nettleser, så en egen versjon av opera mobile? Jeg hadde klart med fint med et 32GB SD kort, og film er noe jeg vil komme til å bruke den til, hvis skjermen og batteriet er godt nok. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Veit at DSi har Opera som nettleser, Men den fungere ikkje så godt synest eg. Tar heller pc-en en og surfe på DSi-en. Men no tenkte eg meir på brukevenlig. Håpe det blir like bra som Iphone er på surfing. Endret 7. april 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Og derfor blir Opera Mobile et godt valg Den som er på DSi'en nå er forferdelig. Jeg har en Nexus One og på den har jeg Opera Mini, Opera Mobile kommer snart, som er bedre og har også flash støtte. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 9. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Enig at DSi er forferdelig med surfing. Litt meir om skjermen: I'm fairly sure it would be based on the parallax barrier method, which is better than lenticular screens and has seen some great advancements recently," Oliver said. "It can also be turned off to give a perfect 2D screen as well. This screen already exists in the Fuju 3D camera and I have a 3D laptop from Sharp with this technology and it works very well for one viewer within a reasonable viewing area for a handheld. ~ Blitz Games chief technical officer, Andrew Oliver Ser ut som skjermen blir enkel og bruke, men tanke på gamle DS spill (2D) eller nye 3DS spill i 2D/3D. Har prøvd og funne ut litt om denne 3D joystick som det snakkest om at Nintendo 3DS vill ha, Ser ut som det blir ein vanlig analogue stick med vibration. Men dette er veldig diskutert. ... Eg som liker Nintendo med NES controll Endret 9. april 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Jeg håper det blir mulig å spille d nye 3d-spoillene i 2d også. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 9. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Enig der, men kjenner eg Nintendo riktig får du ikkje valget. Tru alle nye spill bli 3D only. Kan vere det kjem ein par titler i 2D men skeptisk EDIT: Håpe den ikkje blir likeubruklig som Virtual Boy Endret 9. april 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Dette klippe her viser trulig det nye LCD til Nintendo 3DS (Ikkje bekreftet fra Nintendo) Hvor har du dette fra? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 9. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Dette klippe her viser trulig det nye LCD til Nintendo 3DS (Ikkje bekreftet fra Nintendo) Hvor har du dette fra? Diverse kilder: http://www.engadget.com/2010/03/23/nintendo-3ds-to-come-with-3d-control-stick-vibration-and-sha/ http://www.engadget.com/2010/04/02/nintendo-3ds-to-feature-3-4-inch-sharp-parallax-barrier-display/ http://www.electronista.com/articles/10/04/02/sharp.lcd.provides.3d.glasses.free/ Endret 9. april 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 I tillegg er det ikke all verdens av slike skjermer som er produksjonsklare, for å si det sånn. Men jeg håper virkelig det blir mulig å "flate" ut også nye spill til 2d, ettersom jeg ikke ser 3d. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 10. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 I tillegg er det ikke all verdens av slike skjermer som er produksjonsklare, for å si det sånn. Men jeg håper virkelig det blir mulig å "flate" ut også nye spill til 2d, ettersom jeg ikke ser 3d. Hehe, tru det eg synest er viktigast er WPA støtte i SPILL! Hater DSi på dette området. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Haha, har de ikke fått det til i i-en en gang? Det er seriøst dårlig. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 11. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 WPA fungere kun med software opdatering og DSi shop. Alle DSi, DS spill støtte ikkje for WPA... så nettverket må vere WEP. Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Denne blir spennende! gleder meg til nintendo viser den frem på e3. tenk..pokemon i 3d Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Denne blir spennende! gleder meg til nintendo viser den frem på e3. tenk..pokemon i 3d *drooool* Når er E3? Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Det er 15 - 17 juni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå