Gå til innhold

Nintendo 3DS tråden


Tj-nome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Waddaf: En trist holdning. Jeg vet ikke hva du jobber med, men jeg regner med du ville synes det var helt greit om jeg stjal det produktet du produserer? Hvor lang tid ville det da gått før du mistet jobben tror du? Husk at det er ekte mennesker med ekte familier som brødfør seg av å lage og selge disse spillene.

Lenke til kommentar

Spillutvalget er veldig undervelmende (er det et norsk ord?), spesielt her i vesten som vi ikke får Professor Layton en gang, så sikkert like greit å vente. Tror dog ikke Nintendo skal ha noe problemer med å selge ut det meste de sender på markedet likevel.

Lenke til kommentar

Hehe, takk for hjelp med ord :)

 

Lineupen er bra - om du ikke allerede har spilt de spillene. PES er en port av PSP-utgivelsen, som generelt ikke er like god som konsollutgivelsene, Street Fighter 4 er en port, Rayman er en port av Rayman 2. Nintendogs er definitivt et bra spill, men ikke helt etter min smak, så jeg sitter igjen med Pilotwings, som vi jo heller ikke vet hvor mye nytt det er i i forhold til Pilotwings/Pilotwings 64.

 

Av spillene som er annonsert så langt, så er det vel Layton, Paper Mario, Pilotwings, Steel Diver og Rabbids-spillet (utrolig nok) som virker interessante i mine øyne. Først og fremst fordi alle disse er nye spill :)

Lenke til kommentar

Av spillene som er annonsert så langt, så er det vel Layton, Paper Mario, Pilotwings, Steel Diver og Rabbids-spillet (utrolig nok) som virker interessante i mine øyne. Først og fremst fordi alle disse er nye spill :)

Finfin liste. :) Selv er jeg mest interessert i Mario Kart 3DS, Resident Evil Revelations, Paper Mario og Ocarina of Time 3D.

 

Jeg holder også et øye med Kid Icarus og Pilotwings. Seriene har vært såpass lenge ute av rampelyset at man nesten kan se på de som nye IP-er.

Lenke til kommentar

Glemte selvsagt Resident Evil og Kid Icarus, de er selvsagt jeg også interessert i, men ingen av de er vel annonsert til launch-"vinduet" (dvs release før sommeren). Dog, det er jo ikke Rabbids, Layton eller Paper Mario heller.

 

Dette blir garantert en bra håndholdt, etterhvert!

Lenke til kommentar

Lineupen er ekstremt skuffende, dette som gjør at jeg ikke kjøper maskinen på launch. Egentlig kommer det ikke så mye interessant ut til den fremover heller, selv om jeg er nintendo frelst. Tror det kommer til å gå lang tid før jeg skaffer meg den. I tillegg vil jeg fremdeles ha synet mitt inntakt i årene fremover :p

Endret av SirKratoS
Lenke til kommentar

Waddaf: En trist holdning. Jeg vet ikke hva du jobber med, men jeg regner med du ville synes det var helt greit om jeg stjal det produktet du produserer? Hvor lang tid ville det da gått før du mistet jobben tror du? Husk at det er ekte mennesker med ekte familier som brødfør seg av å lage og selge disse spillene.

 

Kan jo ikke tenke over at jeg tar enkeltindividers levebrød når jeg laster ned spill.

Når man har valget mellom å få 30 ds spill gratis uten konsekvenser, mot å betale flere hundre for ett spill tror jeg de fleste velger det første alternativet.

 

Piratkopiering blir jo bare vanskeligere med årene. Nyt det mens det varer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...