khvm Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hei. Jeg og fruen reiser til Hvar i Kroatia en uke i starten av juli dette året, nærmere bestemt Jelsa. I den anledning lurer jeg på om det er noen her på forumet, som har noen erfaringer med områdene rundt/på Hvar, som de ønsker å dele med oss. Tenker da spesielt på serverdigheter og utflukter, som er ideelle å få med seg, når man først er der. Hvordan er det forresten med MC-leie på Kroatia? Må man ha førerkort for tung mc for å kunne leie? Tar i mot alt av innspill. Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hei.. Jeg og min frue tenkte litt på det samme selv, men syns prisene ble litt i meste laget kanskje for fly.. Har dere funnet en billigere måte å komme seg ned dit på? Lenke til kommentar
khvm Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 Hei.. Jeg og min frue tenkte litt på det samme selv, men syns prisene ble litt i meste laget kanskje for fly.. Har dere funnet en billigere måte å komme seg ned dit på? Jepp, det har vi! Reiser i starten av juli. Gleder meg som et lite barn! Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg og fruen skal også blant annet til Hvar, og drar med tog i år. 35 år siden sist jeg var på interrail. Vi begynte faktisk å bli litt lei av de vanlige charterturene, og i år satser vi på å oppleve litt mer. Reiser om et par dager. Lenke til kommentar
predan Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Få med deg en dag i Split. En fin by med greie shoppingmuligheter. Trange gater og smug gjør byen koselig. Dubrovnik skal også være bra etter hva jeg har hørt. Det tar derimot noen timer med båt eller buss nedover dit, så det må dere vurdere selv. Ellers kan du ta en dag på Zlatni Rat, en meget spesiell strand på naboøya til Hvar. Øya heter Brac, og det går båter dit ofte. Google etter bilder for å se hvordan den ser ut. Byen som ligger nærmest Zlatni Rat heter Bol, en liten men koselig landsby. Ikke spesielt mye å gjøre, men utrolig god mat! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå