Gjest Jan Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hei. Må nesten spørre om det er normalt å slite så mye som meg. Saken er at jeg var sammen med ei jente i 1 1/2 år. Hun var egentlig helt perfekt for meg, og jeg vet at jeg aldri blir å kunne finne noe tilsvarende igjen. I over et år var hun ganske ivrig på at vi skulle flytte sammen. Siden jeg som regel er opptatt med jobb eller andre ting måtte jeg hele tiden utsette det, men i forrige uke så det hele ut til å endre seg. Problemet er at det hele fikk en dramatisk vending. Pluttselig får jeg vite at hun er litt lei av forholdet, og det hele utviklet seg til at vi gikk hver vår vei. Problemet er at jeg gråter meg i søvn, og gråter når jeg står opp. Jeg er selvfølgelig ennå i fasen hvor jeg sliter med å akseptere dette, men er det normalt å være så nedenfor? Lenke til kommentar
2pro4u Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Det er normalt å være så nedenfor. Du har akkurat fått mange av dine framtidsvisjoner knust samt mista den du er mest glad i. Sånt gjør vondt. Saken er at jeg var sammen med ei jente i 1 1/2 år. Hun var egentlig helt perfekt for meg, og jeg vet at jeg aldri blir å kunne finne noe tilsvarende igjen. Lov meg at du kvitter deg med den tanken. Som du ser så var ikke hun perfekt for deg. Og du kommer til å finne bedre. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Kjærlighetssorg er ikke lett.. Gjør andre morsomme ting som ikke får deg til å minne deg om kjæresten din. Det går over. Lurt å ikke snakke med hun mer, til du føler du er over henne. Lenke til kommentar
Gjest medlem-156616 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hun ble vel lei av å vente på deg.. Tilslutt innså hun vel at det ikke kom til å gå. Å hele tiden utsette å flytte sammen, hadde iallefall gjort meg usikker. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Når du blir forelsket, pumper du ut noen stoff i hjernen som overbeviser deg om at hun er den flotteste personen i hele verden. Slik at du skal bite deg fast i henne og ikke hoppe på andre jenter, dette er evolusjon. En funksjon som er designet av naturen for at dere ikke skal gå fra hverandre og ta vare på babyene deres sammen. Av en eller annen grunn stoppet dette hos henne og hun gikk fra deg. Det positive er dog at etterhvert vil du se at hun ikke var så himla perfekt like vel. Nå som du er bevisst på det, kan det nok hjelpe mye. Det som hjelper for å reversere prosessen er å komme i kontakt med andre jenter, da vil hjernen din omprogrammere seg og du blir ikke så følelsesmessig opphengt i eksen din lengre. Dette kan dog være hardt i en situasjon som du er i. Men om du har sjansen så prøv. Dette ordner seg. Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 ting tar tid.. meg samboer i 2-3 år.. halv år med pain.. danskebåt tur sist helg.. GONE gjør noe godt for deg selv som DU trenger. det hjelper veldig.. jeg forstår at du er hardt arbeidene.. ta et par dager fri. rydd å styr litt hjemme, puss opp båten (eller hva andre hobbier du har) drass med deg kamerater på en skillelig guttetur. d tror jeg hadde naila d for deg og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå