Katten med støvlene Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Jeg og en venn ønsker å dra ut i Nordmarka for å telte, og om mulig, fiske litt. Ingen av oss har vært i skogsområdene utenfor Oslo før, så det jeg lurer på er; Hvilke områder i Nordmarka er finest og best egnet for telting og fisking på denne tiden av året? Og hva er den enkleste måten å komme seg dit uten privat transport? Ettersom ingen av oss eier bil. Takk på forhånd! Endret 23. mars 2010 av Katten med støvlene Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 siden dere ikke har bil er vel det enkleste å ta offentlig transport til Frogneseteren, Skansebakken eller Solemskogen litt avhengig av hvor dere vil gå. Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 siden dere ikke har bil er vel det enkleste å ta offentlig transport til Frogneseteren, Skansebakken eller Solemskogen litt avhengig av hvor dere vil gå. Vi vil gå der det er finest natur på denne tiden av året, litt unna folk flest og helst i nærheten av et fiskevann. Noen forslag? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg fikk tips om å ta toget til Hakkabakken eller noe sånt..noe usikker. Derfra skulle det visst være ganske kort gange opp i skauen til fine teltområder og godt fiske. Østmarka er ikke dumt det heller, hvis dere ser på andre muligheter enn Nordmarka. Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Fy flate, for noen møkkaforhold. 50 cm. snø, pøsregn og ikke en tørr kvist i flere mils omkrets. Skal definitivt vente til snøen har smelta ved neste forsøk. Uansett, takk for tipsa, begge to! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Har ofte kjørt bil til Sørkedalen og syklet inn mot Hakloa, med kano på tilhenger etter sykkelen. Og bikkjer foran som kan få kjørt seg litt. Fine områder, og om du kommer deg forbi Kikut så er det ikke så altfor mye folk heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå