Lurifaksen Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Er det mulig å bruke den norske ordlisten som er i Office XP, i Office 2003? Litt irriterende at office 2003 kun er engelsk... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 Hmm... Ingen som vet om det går an? Lenke til kommentar
batko Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Regner med at det går bra dersom de ikke har gjort store forandringer på stavekontroll og synonym ordliste. Jeg brukte tysk kontroll fra office 2000 i office xp uten noe problem. Pass bare på og få med alle dll'ene og lex filene. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 Ja, det var det jeg lurte på, hvilke filer skal kopieres, og hvor? Lenke til kommentar
batko Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Filene skal inn i : C:Program FilesCommon FilesMicrosoft SharedProof Filene har NO i navnet : eks: MSHY3NO.DLL MSHY3NO.LEX MSSP3NO.DLL MSSP3NO.LEX Dersom det er noen fler så vil du få en feilmelding om at filen ikke kan finnes og filnavnet den ikke finner. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 enda bedre er jo bare å kopiere alle dll og lex filene, men da huske på å ikke overskrive noen av filene. Da får man med alle språkene fra forige versjon. Tror man også bør legge de til i Microsoft Office XP Language Settings Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Filene skal inn i : C:Program FilesCommon FilesMicrosoft SharedProof Hvor kommer de fra da? Jeg har søkt gjennom CD-en etter lex filer uten at den fant noen. Eller lages de under installasjonen? (Jeg har jo selvsagt ikke office XP installert lenger...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå