Gjest Linni Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 HVORFOR lyve om at har vært jevnlig pålogget en dateside, når en har datet lenge og alt er blitt ganske så seriøst? Planer for fremtiden, ringer 100 ganger til dagen, møtt familie & venner osv.. Flere ganger har min "date" løyet om det, men det står jo "svart på hvitt" at han har vært innlogget nylig opp til flere ganger.. Har selv profil som jeg har deaktivert, men ja, den kan aktiveres for så og deaktiveres etter og ha tatt en kikk.. Føler meg som en dritt som spionerer slik, men har vært ærlig til ham om det.. Og han lyver uansett hver gang, men fortsetter å logge seg inn.. T.o.m lagt inn nytt profilbilde.. Føler meg dum som lar han lure meg slik! Eller tar jeg det for alvorlig?? Uansett..Useriøst og sårende er det.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Sikkert veldig sårende for deg. Hvor langt er der to i "datingen" eller forholdet dere har? Lenke til kommentar
Gjest Linni Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Takk for svar. Vi har datet et par måneder, men er ikke kjærester. Så da får han jo gjøre hva han vil egentlig.. Begge har med seg vond erfaring fra tidligere forhold, og begge har et tillitsproblem. Men vi har snakket mye om det, og han hjulpet meg meg utrolig mye med det! Han kunne gitt opp for lenge siden, men har stått på som bare juling for han sier han vil det skal bli oss og han ser så mye godt i meg.. Men hvorfor gjøre slikt da, og i tillegg lyve om det? Jeg var dum som fikk den fikse ideen om at jeg bare skulle inn å se på ham for en stund siden.. Fikk sjokk da jeg så han nettopp hadde vært innlogget, det hadde jeg faktisk ikke trodd! Og det var i en periode vi var veldig "forelsket" og hadde det utrolig fint.. Er alt bare bullshit? Føler meg spinn hakkede galen som tenker så mye på dette og gjør det kanskje mer alvorlig enn det det egentlig er.. Lenke til kommentar
LilleLol Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg ville sagt det rett ut at du ser han er pålogget. Kan hende han holder på med flere. Eller kan hende er det en missforståelse. Det kan for eksempel hende han føler et ansvar for noen der inne eller noe sånt? Eller det kan hende han bare logga inn for å, jeg veit ikke, sjekke noen venner eller prøve å slette profilen? Eller fordi han ikke hadde noe annet å gjøre. Så logget han inn automatisk. Lenke til kommentar
Gjest Linni Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg ville sagt det rett ut at du ser han er pålogget. Kan hende han holder på med flere. Eller kan hende er det en missforståelse. Det kan for eksempel hende han føler et ansvar for noen der inne eller noe sånt? Eller det kan hende han bare logga inn for å, jeg veit ikke, sjekke noen venner eller prøve å slette profilen? Eller fordi han ikke hadde noe annet å gjøre. Så logget han inn automatisk. Takk for svar Har allerede sagt til ham at jeg har sett han har vært pålogget.. Utenom nå siste gang.. Det er så dumt det skal være slik også, null tillit fra begynnelsen. Men har tenkt å gi ham en uke, og ser jeg igjen at han er pålogget da,skal jeg ta det opp med ham og si at dette finner jeg meg ikke i! Det må jo være en grunn til at han MÅ inn der, men forstår ikke da hvorfor han er så ekstremt ivrig på at det skal bli oss to, for så og si få panikk og lyve når jeg sier at jeg ikke ser vitsen med å fortsette når han er aktiv på datesider.. Vet selv at det føles bra å få bekreftelse og selvtillit"boost" fra slike sider, men jeg gjør det aldri når jeg dater noen seriøst.. Har ikke behov for det da! Og det er jo en grunn til at folk er der inne.. Kikke på pene mennesker og kanskje bli bedre kjent med dem for å se hva det kan bli. Eller? Jeg vet han er ekstremt glad i vakre damer og sex, men hvem er ikke det? Men er jo måte på, og synes det blir respektløst ovenfor meg når han vet jeg ikke liker det og synes det blir useriøst.. Æsj! Kunne ønske en hadde en AVknapp for slike følelser!! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Ja, det er respektløst. Folk som lyver bør du bare droppe først som sist, for som regel lyver de om så alt for mye annet i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå