Gjest helpmeg Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 er det noen her som vet hvordan jeg kan nagge på selvtilliten til en jente? Sånn generelt, vil ikke at det skal opfattes som å være frekk eller noe bevvist. liksom at den jenten ikke føler seg så veldig mye bedre om meg om du skjønner! vil på en måte at det skal være spørsmål, som feks som: bruker du mye sminke eller er du bare naturlig pen? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Du vil... Jekke ned selvbildet til en jente? Høres ut som du bor i bakvendt-land. Du kan være litt ignorant til hennes sterke sider, heve deg selv over slik at du kommer på toppen av næringskjeden. Du må aldri ødelegge selvtilliten til folk. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 You're doing it wrong. Du er ikke noe mindre verdt enn henne, hvis du faktisk mener det så vil det "vises". Lenke til kommentar
Gjest hjelpmeg Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 ja vet det ikke er bra, men det er en jente jeg holder på med. og hun er den som styrer tingen mellom oss liksom, så derfor vil jeg nagge litt på selvtilliten hennes for å få ta litt styringen for å si det sånn, men vil ikke si noe direkte stygt eller no. vil bare at hun skal få litt svak motgang Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Feil, du bruker ikke neg i ett forhold, men for å kanskje fjerne litt av bitchshieldet hun har ved begynnelsen av møtet. Hvis hun styrer ting mellom dere, så bare si nei når du føler for det. Å rakke ned på henne vil ikke hjelpe deg eller henne. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Joda det kan hjelpe. Få henne litt ned på jorda, så hun viser litt mer respekt for deg, og kanskje skjønner at hun eier deg ikke. Bare vær litt "care" til enkelte ting hun sier og vil, om hun sier hun er glad i deg på tlf eller sms, ikke svar.. O gsi ting som eks. "åh, victoria fra paradise hotel er så digg!" Da vil hun skjønne at hun ikke er din gud, og kanskje vise deg litt mer respekt om det er det du er ute etter? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Merker jeg en "Den store mobbetråden" ? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Dette er kanskje den mest suspekte tråden jeg har sett her i hele 2010. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Joda det kan hjelpe. Få henne litt ned på jorda, så hun viser litt mer respekt for deg, og kanskje skjønner at hun eier deg ikke. Bare vær litt "care" til enkelte ting hun sier og vil, om hun sier hun er glad i deg på tlf eller sms, ikke svar.. O gsi ting som eks. "åh, victoria fra paradise hotel er så digg!" Da vil hun skjønne at hun ikke er din gud, og kanskje vise deg litt mer respekt om det er det du er ute etter? You fail at life. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Joda det kan hjelpe. Få henne litt ned på jorda, så hun viser litt mer respekt for deg, og kanskje skjønner at hun eier deg ikke. Bare vær litt "care" til enkelte ting hun sier og vil, om hun sier hun er glad i deg på tlf eller sms, ikke svar.. O gsi ting som eks. "åh, victoria fra paradise hotel er så digg!" Da vil hun skjønne at hun ikke er din gud, og kanskje vise deg litt mer respekt om det er det du er ute etter? You fail at life. Faktisk ikke, fått det jeg vil ha de siste årene, ikke noe mer å ønske seg for min del. Livet er supert. Tviler på om ditt kan sies å være det samme. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg baserer det ikke på hvordan livet ditt har utartet seg, jeg baserer det på den arrogante måten du uttrykker deg på. Livet ditt er kanskje supert for deg, men vet du hvordan du har det i forhold til andre? Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 ?? Kan du vennligst utdype deg litt? Om jeg vet hvordan jeg har det i forhold til andre? Mener du om jeg vet om jeg har det like bra som andre eller om hvordan andre ser jeg har det? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Vi sklir helt av emne og det er ikke så mye å utdype. Det jeg mener er at selv om du er fornøyd med livet ditt så betyr ikke det at du er et bra menneske. Når jeg sier "You fail at life" så mener jeg at det ikke er måten du bør leve etter. Men du er sikkert et bra menneske for alt det jeg vet, jeg sier bare at det å jekke ned et menneske slik som du beskriver det ikke er en måte man bør leve etter, man bør heller oppmuntre eller ikke bry seg. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Haha.. Jeg går da ikke rundt å jekker ned mennesker til hverdags. Men det kan av og til være effektivt for å få enkelte ting slik man ønsker. Ellers er jeg en sympatisk gutt jeg:) Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 ja vet det ikke er bra, men det er en jente jeg holder på med. og hun er den som styrer tingen mellom oss liksom, så derfor vil jeg nagge litt på selvtilliten hennes for å få ta litt styringen for å si det sånn, men vil ikke si noe direkte stygt eller no. vil bare at hun skal få litt svak motgang I stedet for å jekke ned selvtilliten hennes virker det som om du burde jekke opp din egen. Grow some balls og ta styring når du ønsker det. Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Lider trådstarteren av janteloven? La jenta ha selvtillit, gidd å være sjalu. Du kan ta styring ved å være bestemt i enkelte situasjoner hvor du er uenig, ikke la henne styre over deg. Lenke til kommentar
Gjest rulalo Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 er det noen her som vet hvordan jeg kan nagge på selvtilliten til en jente? Sånn generelt, vil ikke at det skal opfattes som å være frekk eller noe bevvist. liksom at den jenten ikke føler seg så veldig mye bedre om meg om du skjønner! vil på en måte at det skal være spørsmål, som feks som: bruker du mye sminke eller er du bare naturlig pen? Du mener NEG , og hvorfor har du behov for det? Er du ikke mann nok til å beholde ditt eget selvbilde oven for noen som er lit "vansklige"? Hilsen mann med helt greit selvbilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå