Crispin Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Det kommer jo ut nye filmer hele tiden, og det er ikke lett å holde oversikten, det jeg leter etter er en side som kan holde meg litt oppdatert om hva som kommer. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Det kommer jo ut nye filmer hele tiden, og det er ikke lett å holde oversikten, det jeg leter etter er en side som kan holde meg litt oppdatert om hva som kommer. DVD/BD i Noreg: http://release.no/release.asp Endret 22. mars 2010 av magnusbe Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Filmweb.no eller Oslokino.no for kinofilmer og Platekompaniet.no eller Release.no for DVD er vel det du er ute etter. Personlig hadde jeg ikke klart meg med kun slike sider, de fleste (og beste) filmanbefalingene får jeg rundt omkring på nettet som f.eks på Montages.no, filmforumet her på diskusjon.no og mange andre nettmagasiner, blogger, imdb, youtube etc. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Fine sider det, takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå