akamond Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg har en volvo 460 som mest sannsynelig har nærmest et tett bensinfilter. Bilen sliter virkelig når turtallet blir for lavt. Spørsmålet mitt er hvor kan jeg finne bensinfilteret på min Volvo 460 95 modell. Er det lett å bytte for meg som omtrent bare kan fylle bensin og skifte pærer på bilen? Lenke til kommentar
Indian Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Du finner det et sted mellom bensin pumpa of dysene. Lenke til kommentar
akamond Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg aner ikke hvor verken bensinpumpa eller dysene er. Men kanskje jeg finner ut av det. Er det vanskelig å bytte, er det evt noe jeg bør tenke på når jeg bytter? Kan jeg dra på bensinstasjon for å kjøpe bensinfilter? Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Får nok ikke kjøpt det på en bensinstasjon, uansett om de selger det er nok det neppe noe tess, du må nok innom biltema, Mekonomen eller en Volvofrhandler. Ikke vanskelig å bytte, tar deg 20 min. Vet ikke om bensinfilteret på din sitter ved tanken eller i motorrommet. Les instruksjonsboka. Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Bensinfilteret sitter rett foran bakakselen på høyre side, gjør i hvertfall det på de med turbomotor. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Isåfall er det bare å legge seg under høyre bakhjul og skru av og sette på nytt. Lekker ikke så mye at det gjør noe. Kanskje finne en plass det ikke gjør noe om du søler på bakken. Lenke til kommentar
akamond Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Takk, da skal jeg prøve det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå