Brad Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Ja, har nå vært sammen med kjæresten 1 år snart. Tenkte vi skulle gjøre noe litt annerledes enn det vi pleier å gjøre. Mulighetene er ikke mange her vi bor. Det jeg har tenkt er å først ta hun med ut og spise og så dra på kanefart. Men vil gjerne ha noen forslag Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Du sier det ikke er mange muligheter der dere bor, men dere har kanefart? Vel, da slår dere min by!! Og så skriver du jo ikke noe om hva dere pleier å gjøre, så litt vannskelig å komme med tips. Men hva med: - Spillekveld. Kjøpe inn noen morsomme brettspill og lage en helaften? - Kino. Men det regner jeg vel egentlig med at dere har gjort? - Piknikk. Lag en flott piknikklunsj, ta med dere pledd og dra ut i naturen og bare sløv dere gjennom en hel dag. - Kjøreturer. Sett dere i bilen med en lydbok eller god musikk, kjør litt på måfå før dere til slutt finner en restaurant i en eller annen naboby dere ikke har vært på før og bestill en god middag. Det var det jeg kom på i farta gitt... Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Gjør det dere gjorde første gangen dere datet ! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hva med en utenlandstur? Ta med dama til et eller annet spennende land? Lenke til kommentar
Freddish Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Ja ta buss til sweeden. Endret 22. april 2010 av Freddish Lenke til kommentar
Brad Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 Ja, har tenkt på det. Må ta hun med på en sommerferie. Vi er 17 år, så tviler på vi får lov til å dra så langt. Kanskje til Danmark eller noe. Noen forslag? Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Er faktisk mange fine steder på den svenske vestkysten. Billig å komme seg dit og billig å bo/oppholde seg. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Selv har jeg masse erfaring med både svenskekysten (vestkysten) og Danmark. Veldig flott begge steder! Får dere først lov til å krysse landets grenser, vil jeg anbefalle Danmark! Er nok mer å finne på der for dere, korte distanser mellom de store byene og gode transportmuligheter. På vestkysten av Sverige har man Gøteborg som eneste store by. En mulighet er jo selvsagt å komme seg til Gøteborg og deretter ta fergen til Frederikshavn (ikke langt over der, tar vel to timer eller noe. Rekker å spise litt og sitte litt ute på dekk også er du Frederikshavn) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå