Thyristor Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Da var det siste jeg trengte for å realisere vannkjølinga jeg har hatt liggende i et par år bestilt. Har slange, anti-korrosjonsveske, destillert batterivann, radiator og tank fra før av men de gamle blokkene passer ikke til hardwaren jeg har nå og pumpa har vert gåen siden dag 1. Har nå bestilt kjøleblokker, stillegående vifter, pumpe og topp med viftehull for radiator til toweret. Lurte i grunn egentlig bare på sånn ca. hva en kan forvente seg av leveringstid fra Frozencpu.com i USA til norge med USPS Priority Mail International som fraktmetode. Noe mer jeg bør huske på? Har husket å sjekke at alt sammen passer til 3/8" ID slange. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Tok ca en uke med den billigste fraktmuligheten for meg. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Bare handla derfra én gang, og da tok det 2-3 uker. Handler mest fra aquatuning.de nå. Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Må sjekkes ut neste gang jeg skal ha noe større. Takker for svar fra dere begge ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå