Gå til innhold

Grafikk kort godt nok for WoW?

Anbefalte innlegg

vet ikke om dette er riktig sted å spørre om men jeg prøver!

Har bestilt denne pc'en fra multicom

http://www.multicom.no/SystemConfigurator.aspx?q=st%3a10584381%3bfl%3a0

Med oppgraderingene:

15.6" LED Full-HD 1920x1080

Intel Core i7 720QM 1.60-2.80GHz (Turbo Boost) Quad Core 1333MHz 6MB 45W 45nm

INTEL X25-M 80GB SSD SATA 2.5" MLC

Grafikk kortet er Radeon HD 5650

og tror jeg kommer til å ta opp Wow gamingen min desverre :p det jeg lurer på om dette grafikk kortet kommer til å kjøre WoW uten noen problemer? jeg regner med at det vil bli null stress å spille det greit, men om det vil slite i de store by'ene f.eks med høye innstillinger?

Og en annen sak mens jeg allerede er i gang, tror dere kortet vil slite med direct 11 spill når det begynner å bli mer vanlig? eller vil ikke dette bli mer vanlig før 3-5 år?

Er 3-4 år uoppdatert på pc generelt så har egentlig NULL peiling på det nye og hva som blir nytt :p

beklager vis dette er feil sted å poste

Endret av 6ypoli10
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei igjen ;) Du vil kanskje ha svar fra noen andre enn meg, men pytt pytt; Prosessoren er en av de beste du kan få, når det gjelder bærbar. Så den vil aldri være flaskehalsen. Grafikkortet er et bra mellomklassekort, og vil dra WoW bra. Unntaket kan være, som du selv nevner, i store og tett befolkede områder - der vil full oppløsning og høye detaljer muligens føre til hakking og forsinkelser. Det kan skje med krsftigere kort også. DirectX 11 ... tja, hvem vet. Det kommer spill med DirectX 11-støtte fortløpende i den nærmeste fremtid. Time will show. Det er det som er saken når man har et begrenset budsjett, og vil ha det som for øyeblikket er best med hensyn til pris/ytelse - da har man ingenting å gå på, en reserve sånn at man er sikker på at man kan kjøre de spillene som kommer, bra nok... Det er ingen garantier ;)

Lenke til kommentar

Håpet du var på for å svare faktisk thomit :new_woot: men ok, er egentlig vant med hakking om jeg så var på et øde sted i ørknen :p så bedre blir det sikkert :] tenkte jeg bare kunne få litt greie på hva jeg kan forvente ^^

nettopp flyttet til et nytt sted men har ikke noe problemer med cod online på ps3 så regner med det skal gå fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...