vemundrn Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Nå fikk jeg en N97 Mini på et mellomlegg på 500 kr på butikken, og jeg må bare si at jeg er storfornøyd (sålangt?) Lenke til kommentar
AliasPenger Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 hm, jeg er og 13 år, har bestilt en HTC Legend, kommer på onsdag Valgte den forran Desire fordi: bedre uteseende(?) Aluminium Billigere Det er jo sånnt at ikke alle butiker er å stole på. Så jeg brukte litt mer på penger på Legenden i en butikk jeg stoler på Lenke til kommentar
vemundrn Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 Vi spurte om de hadde satio eller lignende igjen på butikken ( kamera er VIKTIG ) Men det hadde dem ikke , og da hadde de allerede funnet frem nokiaen Det jeg merker er at den er hakket for mye businessmobil for en trettenåring , men det duger! Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hva med Samsung Pixon 12? Den skal ha bedre kamera. Lenke til kommentar
vemundrn Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Det er liksom den greia med Samsung , har aldri hatt det .. Og har ikke akkurat tenkt å få meg det med det første Lenke til kommentar
Per25 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Jeg er alltid for Nokia Endret 15. april 2010 av Per25 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå