Gjest caligulia_playman_2010 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hei sann. Jeg ville bare spørre gutta her om åssen de går frem med one night stand på hjerte med damene? Jeg mener hvor setter dere grenser for hvor langt dere skal gå før jenta snakker om seksuell trakassering? Nå har jo utlendingene er jævel dårlig rykte på seg, så jeg, (som er en utlending) er ute etter noen tips fra dere. Dere jentene kan også komme med noen input her. Hjelp meg med å hjelpe meg selv. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg aner ikke hva du spør om, men såvidt jeg vet har jeg aldri seksuelt trakassert en jente. Lenke til kommentar
LilleLol Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Vil du ha tips for hovordan du kan ha ONS med en jente? I så fall vil jeg anbeale å være hyggelig. Så bli veldig flørtete ganske fort. Ta på hene (ikke puppene ect, men skulderen, håret, armen), si pene ting til henne (men ikke lyv), vær oppmerksom, hyggelig og avslappa. Hvis hun flørter tilbake eller du tror hun er interessert så kan du spørre om hun vil dra hjem med deg på en eller annen måte. For eksempel at du vil vise henne noe, eller om hun vil ta en kopp kaffe hos deg. Så er dere i gang. Det er bare å kjøre på. Det går på trening og erfaring. Det eneste du må huske er å ta et nei for et nei. Hvis jenta sender ut signaler om at hun ikke liker deg eller det du gjør, slutt, uansett hvor i prosessen du er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg