raWrz Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 avast er faktisk dårligere til og finne virus enn Symantec.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1214378 Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Det var en feil i virusprogrammet mitt og det funker skikkelig nå Har reformatert hele pcen og installert de forskjellige tingene igjen. Denne gangen har jeg skjekket filene og de var sikre så viruset har nok kommet gjennom epost. Pcen er clean nå MEN det var en ting: Etter jeg reformaterte pcen og scannet den fikk jeg opp denne: Og jeg googlet det selvfølgelig og jeg fant denne: Lenke til en annen tråd på Diskusjon.no Så jeg bare lurer på hva er dette? Leste Doubbleclick.net og Specificclick.net osv. Så jeg tror egentlig ikke det er noe spesielt. Men vil bare at noen skal skjekke dette og komme med tilbakemelding. Takker Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Tracking Cookies er helt normalt og helt ufarlig. Les mer her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=776083 (evnt. søk litt på wikipedia ) Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Vet det:) Men syst det var litt merkverdig at jeg får beskjeden om at det er en "lav" trussel etter jeg har reformatert pcen. Vanligvis ville jeg ikke reagert på det. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Norton reagerer på slikt Anbefaler uansett at du avinnstalerer det og innstalerer Avira eller et annet antivirus som du liker Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Norton reagerer på slikt Anbefaler uansett at du avinnstalerer det og innstalerer Avira eller et annet antivirus som du liker Skal avinstallere det snart Blir nok Avira gitt Nå vet jeg i alle fall hvordan man tar vekk de forbanna popusa, hehe Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Setter posten som løst nå. Takker til alle som har svart. Spesiel takk ti l Submit:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå