Deadringer Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Jeg har et lite problem med MSN. Nå og da popper det opp et vindu som sier "Maks størrelse for samtalehistorie er nådd blablabla vil du lagre eller slette" etter at jeg har pratet mye med folk. Helt normalt. Problemet er at denne boksen popper opp hver gang jeg har pratet med en spesiell kontakt og maskinen nekter å slette eller lagre samtalehistorien. Det begynner å bli ganske irriterende. Dette er beskjedene jeg får: Uansett hva jeg trykker på her så popper denne opp: Og uansett hva jeg trykker her så kommer samme vinduene opp hver gang jeg har pratet med denne ene kontakten. Det er ikke slik med noen andre, der går lagring/sletting helt uproblematisk. Jeg har prøvd å reinstallere programmet, eller endre hvor filen skal lagres. Jeg har også prøvd å google feilmeldingen, men har ikke funnet noe som har hjulpet. Så forslag til hvordan jeg får fikset det her ville blitt satt stor pris på. Endret 22. mars 2010 av Nyhus Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Ingen som har forslag? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Fortsatt ingen som kan hjelpe meg? Veldig irriterende problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå