Svendsen Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Hei Jeg bruker phpTriad og nå tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på en gjeste bok i php med mysql. Noen som veit standard passord og bruekrnavn til databsen i phpTriad og hvordan det byttes? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg setter 2,50 og en japp på at det står i dokumentasjonen. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Det gjør igrunn jeg og, jeg fant noe om passord og ikke mer Lenke til kommentar
yNx Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Det kan du endre i MySQL CP eller noe... Gå til c:apachemysqlbin og noe med mysql server. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 jeg får opp et kontroll panel, der finner jeg noe brukernavn, det samme som jeg bruker I XP. Men får ikke connecta til databseb uansett. Tror kanskje passord er feil, men jeg har satt passord i my.ini fila. Lenke til kommentar
yNx Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 jeg får opp et kontroll panel, der finner jeg noe brukernavn, det samme som jeg bruker I XP. Men får ikke connecta til databseb uansett. Tror kanskje passord er feil, men jeg har satt passord i my.ini fila. Ja, det var i my.ini fila jeg mente. Sikker på at du har php scriptet rett? Kan du copy&paste det her (Deler som skal være hemmelig kan du jo bare sensurere)? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 det er hentet fra en tutorial så jeg er 99% sikker på at den er det Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Uninstaller phptriad, og last ned og installer Foxserv i stedet. Foxserv er både enklere og bedre, og oppdateres fremdeles. Phptriad er gammelt, og prosjektet er lagt ned (og i mellom tiden er massevis av sikkerhetshull i mysql og apache fikset). www.foxserv.net Lenke til kommentar
yNx Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Uninstaller phptriad, og last ned og installer Foxserv i stedet.Foxserv er både enklere og bedre, og oppdateres fremdeles. Phptriad er gammelt, og prosjektet er lagt ned (og i mellom tiden er massevis av sikkerhetshull i mysql og apache fikset). www.foxserv.net Har jo ikke stor betydning hvis han bare skal kjøre på localhost for testing og ikke dele serveren... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå