vivastar Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) hei skal installere Windows 7 Ultimate nå, når jeg er på det bildet der man formatere og sletter partisjonen så formaterte jeg partisjonen den jeg hadde Windows Xp på, men når jeg prøver å velge den så kommer det opp en feilmelding at Windows ikke kan finne en systemdisk for å installere Win 7. Hva dette kommer av ? Jeg hadde jo en installasjon av XP på akkurat denne partisjonen :S Noen kloke her som kan forklare meg dette ? Endret 22. mars 2010 av vivastar Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Feilmelding er slik: Installasjonsprogrammet kan ikke opprette en ny systempartisjon eller finne en eksisterende systempartisjon. Se loggfilene for installasjonen for mer informasjon. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Var det jeg trodde, måtte koble ut IDE harddisken min så da fungerer resten av installasjonen, tror IDE harddisken sto som master eller noe sånt, den disken jeg skulle ha Win 7 installasjonen på er SATA. Men da er denne løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå