bruker365 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hvor får jeg kjøpt solbriller med styrke på nettet? Har sett litt på zennioptical.com, men jeg vil ikke ha solbriller med vanlige briller "bak" Brillene må være litt sporty, da de skal brukes til aktiviteter på sommeren! Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
flashmob Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg gjør alltid dette hos optiker for å få det helt riktig. Skummelt å bestille styrkeglass over nett syntes jeg. Hvis det ikke er akkurat din styrke f. eks så er det pesete å bytte tilbake. Min erfaring med solbrilleglass er også at jeg trenger noen hakk mindre styrke for at det skal kjennes behagelig. Har 2 par solbriller med styrke. Du kan derimot kjøpe billene på nett også skal optiker ha mulighet til å hjelpe deg med å slipe glass eller bestille ferdigslipte glass til akkurat din modell. Hvis det ikke er helt riktig så har du sikkert en bytterett hos de fleste forhandlere. Jeg liker interoptik veldig godt, ordner alt gjennom de Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg bumper denne da jeg lurer på det samme.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå