Åsmund fuglstad Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Har sett på både Aprilia RS, Aprilia Tuono, Derbi GPR og Cagiva mito. men har så lite erfaring med 125cc. så derfor søker jeg råd til dere litt mer erfarne! Jeg er interresert i Aks, speed, utsende og Holdbarhet, altså at den er litt slitesterk hvis den får rett pleie:). hvis dere kunne vært så venlige og lagt inn deres ambefalinge, og i tilleg hvorfor dere liker den sykkelen. ville jeg, og sikkert flere ungdommer som vurderer 125cc blitt glade!! Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 mito eller rs de som går best på markedet, etter min mening ser bra ut, holder greit så lenge de vedlikeholdes bra krever nok noe mer vedlikehold en derbi gpr, honda nsr osv, men til gjendgjeld går endel bedre og bedre kjøre egenskaper Lenke til kommentar
førdianaren Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Aprilia Rs -06, hadde vore noke;) ligger på rundt 40k fint brukt, går bra, og ser helt sjuk ut! Skal du ha endå meir guffe tar du ut plomberinga, og skal du på visning setter du i plomba igjen og so går det fint.Det ville eg ha kjøpt om eg hadde peng no. Lei sjåfør av YBR... Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 får de jo nedi 30k og bli tatt for trim med lett sykkel er nesten umulig, ettersom de har veldig lite utstyr som måler hk som er mobilt Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Vil anbefale NSR125 Gode og pene sykler som er gode å kjøre og ganske spreke. veldig holdbare og lette å skru på også Jeg skal selge min Nsr, så ta kontakt hvis du er interessert da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå