sjokolademousse Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hei! Jeg er på utkikk etter noen sneakers. Helst i grå, men liker også andre farger som navy, rød, grønn osv... Har sett litt på høye Nike Dunks, og da spesielt Pee Wee Herman modellen. Clae Rollins er også på "lista" mi, og jeg synes Creative Recreation Cesarios er fine. Men er det noen som har noen tips om noen andre lignende sneakers? Og isåfall, vet dere om noen gode nettbutikker med skoene? Vil helst ikke bruke så mye mer enn 600 kr, siden budsjettet mitt er litt lavt Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 600,- er litt lite for noen sneakers da. Hvertfall med frakt og greier. Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 700 da? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 600,-...sist jeg sjekket fikk du vel converse til rundt den prisen, men tror jeg hadde gått noen hakk opp i pris og skaffet meg ett par litt mer unike og fete... Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Ja, kanskje jeg gjør det. Men hvis dere ser bort i fra prisen, har dere noen tips til andre lignende sneakers? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Supra, Nike, og Clae har da mye fett sjekk innom sneaker og streetwear tråden her i Mote-delen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Er du Star Wars -fan, gå for disse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå