T.O.E Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hei! Jeg er en gutt på 16 som blør mye neseblod Kommer veldig ofte når jeg snyter meg, eller får litt press på nesa. Jeg skriver dette innlegget fordi jeg nettopp begynte å blø neseblod av å bare se på pc skjermen. Jeg er rimlig lei, og lurer på om noen vet om årsaken til det, eller evt. hva jeg kan gjøre for å minke det? Takker for alle svar Lenke til kommentar
PoisonIwy Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Har hatt samme problem selv, gå til legen. Du har tynne kapillærer(blodårer) i nesa. På meg så "svidde" de det sammen, har knapt blødd neseblod siden. Lykke til:) Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Bare å vende deg til det, eller gå til legen. Min far og jeg, har det samme problemet, jeg har valgt å leve med det. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Har du høyt blodtrykk? Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Har du høyt blodtrykk? Ikke noe jeg vet om. ingen som har nevnt muligheten for det heller. Jeg er veldig aktiv, om det har noe å si. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Tviler sterkt på at det er det ja, iom at du er så ung. Kan være mange forskjellige ting. Det blir litt som å si at man "føler seg dårlig" -> utrolig mange årsaker... Ring til fastlegen om det er veldig plagsomt, og om du vil prøve finne ut av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå