Keegheim Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Hei, Jeg skal kjøpe TV og lurer på om noen har noen råd etc. om hva som er bra og ikke Jeg ser for meg en 26", iom at jeg skal ha det på det ikke alt for store rommet mitt. Prisen jeg ser etter er mellom 3000 - 4000 kr. (jeg kan også strekke meg litt over 4000kr) Jeg vet ikke om det er viktig med fullHD, men jeg bruker hdmi inngang fra xbox360en og det er derfor et must og ha ihvertfall 2 hdmi innganger! Jeg er også usikker på hva som er forskjellen på LCD og Plasma, og lurer på hva som er best i mitt tilfelle. Jeg har kabel tv, men primært skal Tven brukes til gaming på min xbox360 På forhånd takk! Oskar * http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=575424 Jeg har sett på denne, men vet ikke om det er TV, eller PC skjerm ?!?! Noe hjelp? Endret 22. mars 2010 av Keegheim Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Kan jo kjøpe et sykt bra monitor til den størrelsen isteden for TV for den kostnadden. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Du får nok ikke plasma-TVer som er så små, så LCD er tingen for deg Lenke til kommentar
Keegheim Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Ok, har dere noen forslag på LCD skjermer/TVer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå