sveineirik Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 jeg lurer på hvor stort minne det er på t720i? hvor stor plass der er til sms f.eks eller mms jeg lurer på å kjøpe meg den tlf, holder på å vurdere... noen som vet d? Lenke til kommentar
CadenzaII Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Er du ute etter plass og lignende bør du heller satse på Siemens S55.. Mi mening! Lenke til kommentar
molna Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Hm, S55 har jo bare 1MB. Tror T720i har enda mindre muligens... M55 har 1,9MB minne, det burde i allefall være nok for SMS (siden man kan bruke hele minnet til SMS/MMS-lagring på Siemens). Lenke til kommentar
levlex Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Hva med java da? Har det også hele minnet tilgjengelig? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Ifølge Mobile-Review skal det være ca 500 KB ledig for Java-programmer, som du kan se på screenshots fra testen deres. Vet ikke om det er det samme minnet som brukes til tekstmeldinger, MMS og slikt... http://www.mobile-review.com/review/motoro...-t720i-en.shtml Lenke til kommentar
molna Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 levlex: ja, kan brukes til alt. Er jo 'flexi-minne' akkurat som på en PC (nå snakker jeg om M55 ja) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå