Bigdickjmag69 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Heisann Jeg lurer på om det finnes et program som kan sjekke hvem på nettverket som bruker mest av linja? Tusen takk. Dette er mest for og vise broren min at jeg vet når det er han etc og jeg skal denge han Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Heisann Jeg lurer på om det finnes et program som kan sjekke hvem på nettverket som bruker mest av linja? Tusen takk. Dette er mest for og vise broren min at jeg vet når det er han etc og jeg skal denge han selvfølgelig finnes det. men da jeg er motstnader av unødvendig vold og tilhenger av beskrivende tittel på posts vil jeg ikke være behjelpelig med å gi deg link eller navn til et slikt produkt. Endret 22. mars 2010 av stich_it Lenke til kommentar
Bigdickjmag69 Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Altså, du forstår tydeligvis ikke at det var gjennomsyra av ironi. Tusen takk for hjelpa, hadde vært snilt om du kunne sagt navnet fordet. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Lettere å få svar hvis du har en bedre emnetittel, og det du spørr om finner du ganske lett ved hjelp av google Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Altså, du forstår tydeligvis ikke at det var gjennomsyra av ironi. Tusen takk for hjelpa, hadde vært snilt om du kunne sagt navnet fordet. and right back at you mate! som sagt over så gir nok google fort svar på det du er ute etter. Lenke til kommentar
branick Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Installer netlimiter på alle maskinene i huset og bruk fjernstyring for å lese av Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Funker Netlimiter på alle Windows OS da? Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 BWMeter er et program som kan analysere nettverket ditt, se hvor mye trafikk som går ut og inn og samtidig kilden det kommer fra / går til. Antar at det er dette du er ute etter? Programmet kan hentes herifra og støtter de fleste Windows Vers, ihvertfall fra 2000 og oppover. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Skal man overvåke hvem som bruker hva på et nettverk må man vel enten inn med et program på alle maskinene, eller ha mulighet for dette på ruter/brannmur. Logger selv mest for morro på mitt eget nettverk med en kombo av Cacti (Visning) og snmp (Datafangst) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Jeg bruker også snmp (støttes bl.a. av routere med dd-wrt) og perfgraph Da har man et bilde av den totale nettverkstrafikken mot internett på oppgavelinjen. Genialt om man har endel brukere som man vil smekke på fingrene :-) Husk at nettverksbruk ikke bare dreier seg om båndbredde. Har man bittorrent eller andre programmer med mange tilkoblinger, så kan dette overbelaste routeren og gjøre den treg som sirup. Dvs at man kan laste ned kun 1kbs og alikevel krasje routeren, slik at den ikke har mere å gi til andre.. Endret 26. mars 2010 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå