f0kus Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hei! Jeg har i det siste merket at når jeg senker armene i skulderpress, så kommer det en knasende lyd fra venstre skulder. Lyden kan minne om når du knekker opp leddene i fingrene, bare at dette er liksom en mer "innestengt" lyd. Etter dette får jeg en veldig svak smerte rundt skulderbladet. Er det noen som vet hva dette er? Eller har hatt lignende? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Hei! Jeg har i det siste merket at når jeg senker armene i skulderpress, så kommer det en knasende lyd fra venstre skulder. Lyden kan minne om når du knekker opp leddene i fingrene, bare at dette er liksom en mer "innestengt" lyd. Etter dette får jeg en veldig svak smerte rundt skulderbladet. Er det noen som vet hva dette er? Eller har hatt lignende? Kan jo høres ut som du trenger litt smørning. Kjør på med noe som smører sener/ledd/muskler. Feks Udo`s Choise. Fåes kjøpt på helsekost. Kreatin trekker jo og litt vann i musklene og smører på den måten litt. Er du riktig uheldig er det brusk, og i værste fall må det da opereres ut. Men da snakker vi godt merkbare smerter under trening. Isåfall, kontakt lege og forhør deg der. Endret 23. mars 2010 av lperik Lenke til kommentar
MST Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg sliter også med knekkelyder og både knær og skuldre.. Skal prøve Udo's Choise. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå