Gjest Lars Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hei! Jeg har i det siste merket at når jeg senker armene i skulderpress, så kommer det en knasende lyd fra venstre skulder. Lyden kan minne om når du knekker opp leddene i fingrene, bare at dette er liksom en mer "innestengt" lyd. Etter dette får jeg en veldig svak smerte, ikke så stor smerte at det plager meg, men nok til at jeg skjønner at alt kanskje ikke er i orden. Er det noen som vet hva dette er? Eller har hatt lignende? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Har hatt samme greia, men det kommer bare i faser... 1 uke eller 2, så går det over. Men hvis det er langvarig er det ikke verre enn å stikke på legevakta og ta no røntgen : ) Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hadde det samme i føttene for en stund siden. Har heldigvis gått over. Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hei! Jeg har i det siste merket at når jeg senker armene i skulderpress, så kommer det en knasende lyd fra venstre skulder. Lyden kan minne om når du knekker opp leddene i fingrene, bare at dette er liksom en mer "innestengt" lyd. Etter dette får jeg en veldig svak smerte, ikke så stor smerte at det plager meg, men nok til at jeg skjønner at alt kanskje ikke er i orden. Er det noen som vet hva dette er? Eller har hatt lignende? Kan betrygge deg med at jeg og mange andre bekjente har opplevd akkurat det samme og i de fleste tilfeller har det gått relativt greit, i et tilfelle var det en skulderbetennelse "som også gikk over". Som en annen har nevnt ta deg en tur til legen hvis det fortsetter. kiropraktor kan vel også være en god ide. Lenke til kommentar
Gjest Lars Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hei! Jeg har i det siste merket at når jeg senker armene i skulderpress, så kommer det en knasende lyd fra venstre skulder. Lyden kan minne om når du knekker opp leddene i fingrene, bare at dette er liksom en mer "innestengt" lyd. Etter dette får jeg en veldig svak smerte, ikke så stor smerte at det plager meg, men nok til at jeg skjønner at alt kanskje ikke er i orden. Er det noen som vet hva dette er? Eller har hatt lignende? Kan betrygge deg med at jeg og mange andre bekjente har opplevd akkurat det samme og i de fleste tilfeller har det gått relativt greit, i et tilfelle var det en skulderbetennelse "som også gikk over". Som en annen har nevnt ta deg en tur til legen hvis det fortsetter. kiropraktor kan vel også være en god ide. Aha Hvordan vil startet på en skulderbetennelse kjennes? Jeg har en slags brennende følelse bak skuldrene (jeg har fått ubehag i høyre skulder også, men ingen lyd). Jeg kjenner veldig lite når jeg arbeider, men når jeg setter meg i feks. bilen, så begynner "brenninga" og det føles som at skulderbladet er større på høyresiden. Lenke til kommentar
wizay Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hatt dette en stund selv. Sikkert 1 - 2 år. Varmer bare godt opp før trening osv, og ikke tenker noe særlig mer på det. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hei! Jeg har i det siste merket at når jeg senker armene i skulderpress, så kommer det en knasende lyd fra venstre skulder. Lyden kan minne om når du knekker opp leddene i fingrene, bare at dette er liksom en mer "innestengt" lyd. Etter dette får jeg en veldig svak smerte, ikke så stor smerte at det plager meg, men nok til at jeg skjønner at alt kanskje ikke er i orden. Er det noen som vet hva dette er? Eller har hatt lignende? Kan betrygge deg med at jeg og mange andre bekjente har opplevd akkurat det samme og i de fleste tilfeller har det gått relativt greit, i et tilfelle var det en skulderbetennelse "som også gikk over". Som en annen har nevnt ta deg en tur til legen hvis det fortsetter. kiropraktor kan vel også være en god ide. Aha Hvordan vil startet på en skulderbetennelse kjennes? Jeg har en slags brennende følelse bak skuldrene (jeg har fått ubehag i høyre skulder også, men ingen lyd). Jeg kjenner veldig lite når jeg arbeider, men når jeg setter meg i feks. bilen, så begynner "brenninga" og det føles som at skulderbladet er større på høyresiden. Det høres ut som en betennelse. En avrevet muskel o.l kan også gi en brennende følelse, men dette vil kun være rett etter og vil være betraktelig vondere. Så det kan det ikke være. At det knekker i ledd er helt normalt, at det er små smerter er også normalt. Hva jobber du med ? Lenke til kommentar
Gjest Lars Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hei! Jeg har i det siste merket at når jeg senker armene i skulderpress, så kommer det en knasende lyd fra venstre skulder. Lyden kan minne om når du knekker opp leddene i fingrene, bare at dette er liksom en mer "innestengt" lyd. Etter dette får jeg en veldig svak smerte, ikke så stor smerte at det plager meg, men nok til at jeg skjønner at alt kanskje ikke er i orden. Er det noen som vet hva dette er? Eller har hatt lignende? Kan betrygge deg med at jeg og mange andre bekjente har opplevd akkurat det samme og i de fleste tilfeller har det gått relativt greit, i et tilfelle var det en skulderbetennelse "som også gikk over". Som en annen har nevnt ta deg en tur til legen hvis det fortsetter. kiropraktor kan vel også være en god ide. Aha Hvordan vil startet på en skulderbetennelse kjennes? Jeg har en slags brennende følelse bak skuldrene (jeg har fått ubehag i høyre skulder også, men ingen lyd). Jeg kjenner veldig lite når jeg arbeider, men når jeg setter meg i feks. bilen, så begynner "brenninga" og det føles som at skulderbladet er større på høyresiden. Det høres ut som en betennelse. En avrevet muskel o.l kan også gi en brennende følelse, men dette vil kun være rett etter og vil være betraktelig vondere. Så det kan det ikke være. At det knekker i ledd er helt normalt, at det er små smerter er også normalt. Hva jobber du med ? Er rørlegger av yrke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå