Nala Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hei! Jeg har en Htc diamond 2, er super fornøyd med den, men har ett problem. Mobilt nettverk, noen som vet åssen man kan slå av den eller evt sperre den. Fordi jeg fant ut at jeg hadde vert på mobilt nettverk i 3 timer, uten at jeg hadde noe anelse, ingen programmer kjørte eller noe, så vil gjerne få slått av dette på et vis eller sperre, noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Roger J. Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) http://www.modaco.com/content/pocket-pc-software/246171/new-free-utility-nodata/ Men det skal være mulig å konfigurer telefonen slik at den ikke kobler seg opp i tide og utide. Sett deg ned og lese bruksanvisningen Endret 22. mars 2010 av Amphion Lenke til kommentar
Nala Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Takk! Har lest bruksamvisning, men finner ingen ting om mobilt nettverk....:s Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Sjekk at du har slått av posisjoneringen, den kobler opp gprs ved bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå