Gayatri-mantra Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Som emnet sier, finnes det et annet ord for "sokkelue" på norsk? Har forsøkt å søke det opp på nettet, men har egentlig ikke funnet noe vetugt. Jeg vurderer og kjøpe en sokkelue, og ønsker å få et hvist inntrykk av hvilke "type" sokkelue jeg ser etter med å søke på nettet. Men det er ikke så enkelt å søke etter det. Med søkeordet "sokkelue", finner jeg ikke noe særlig. Og at jeg ikke vet noe annet ord for det hverken på norsk eller engelsk, gjør det bare vanskligere. Så, kortfattet det jeg vil frem til; Er det noen som vet et annet ord for "sokkelue" enten på norsk eller engelsk? Takker for svar! Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Ingen som har peiling? Lenke til kommentar
Enok5000 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Hva i all verden er det for noe? Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Ikke noe som finnes i ordbøkene mine iallfall. Kanskje det er en slags nisselue som henger langt nedover ryggen og minner om en lang sokk eller strømpe? Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Dette er en sokkelue. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/Tam_(cap) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå