SkeletonFurball Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Er snart ferdig med Ungdomstrinnet, og etter slik skulen er i dag så må eg ha bærbar til skulestart. Av skulen så får du ca 3200 kr, der eg er villig til å føye på 2000-4000 av egne pengar. Sidan eg allerede har en svært god stasjonær frå multicom, treng eg ikkje ein super god bærbar. Bruksområde: Skulearbeid Fotoredigering/Film (Ikkje superviktig, tar mesteparten på stasjonær) Reise Her er kriteriane: Bra bateri (3-4+ timar) Høg sjermoppløsing God lagringsplass Ikkje supertung Max 17" Prisklasse 3000 - 6000 (7000 om nødvendig) Sidan eg allereie har Multicom maskin, foretrekker eg gjerne det denne gongen og. Visst noken kunne sette opp en data til meg hadde det vore heilt topp! Multicom Lenke til kommentar
brgr Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Som jeg anbefalte til en i forrige uke (Innspill til kjøp av student-pc). Vil jeg anbefale Asus sin UL serie. Som er den nye serien til Asus. Hvor det reklameres med 10+ batteri tid. stor harddisk og mye arbeidsminne, som bør gi deg mer enn nok til fotoredigering og litt film redigering. Den er lett og har ett slankt design. Expert.no: UL50 Lenke til kommentar
Løve Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Asus UL30VT er et godt kjøp. En liten, grei og kraftig maskin på 13". Personlig synes jeg dette er den ideelle laptopstørrelsen siden maskinen er mye mer bærbar enn en 15", samtidig som du har et fullskala tastatur. Lenke til kommentar
SkeletonFurball Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Ein annan ting er at den ikkje må vere under 13" Lenke til kommentar
brgr Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 UL30VT er vel 13.3" så den er ikke for liten =) men anbefaler nok en gang å be deg ta en titt på ASUS UL serien. UL30VT, UL50V Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå