majambo Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Har søkt litt rundt og funnet ut at Reductil og Proactol ser ut til å være de mest effektive slankepillene. Noen med erfaring? Hva koster disse? Lenke til kommentar
Gjest Dal Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Har søkt litt rundt og funnet ut at Reductil og Proactol ser ut til å være de mest effektive slankepillene. Noen med erfaring? Hva koster disse? Jeg brukte Reductil i ett år, og gikk ned 24kg på den tiden, fra 105 til 81kg. Proactol har jeg aldri prøvd. Jeg ser at Reductil er trukket tilbake nå, pga mulige helseproblemer (jeg hadde aldri problemer, btw). Jeg kunne tenkt meg å gå ned mer i vekt, så jeg lurer på å teste Proactol, men hvor får man kjøpt dette? Lenke til kommentar
exocytose Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Reductil koster 169,90; det er et C-preparat, så du må dekke utgiftene og ha resept. Endret 18. april 2010 av exocytose Lenke til kommentar
Dal Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Reductil koster 169,90; det er et C-preparat, så du må dekke utgiftene og ha resept. ? Det står i innlegget over at Reductil er trukket fra markedet. Mener du Proactol? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå