Gjest Slettet+9812734879 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 er det forbudt med luftrenser i bil der ved speilet? bakspeilet. har lyst ¨¨ ha wonderbaum Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 så lenge den ikke begrenser utsikten din, er det ikke ulovlig. (såvidt jeg vet i hvertfall) Finnes jo uansett latterlig mange med slik pynt hengene i speilet. For min del har jeg ingenting der, men ser jo mange som fyller opp og sperrer all sikt mot høyre med gigaterninger o.l. Om politiet skulle slått ned på småting som wunderbaum, ville de aldri kunne gjort annet enn å ha trafikkontroller! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Wünderbaum er ikkje ein luftrensar, det er eit juletre sosm luktar høgg. Endret 23. mars 2010 av Zeph Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Wünderbaum er ikkje ein luftrensar, det er eit juletre sosm luktar høgg. Lukter likevel mindre høgg enn røyk. Ble glad når kameraten min endelig fikk seg wunderbaum Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 En Odor Eliminator fungerer mye bedre, den fjerner lukten i stedet for å dekke over den med en annen lukt. Og selvfølgelig; grundig rengjøring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå