steff1232145 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hallo folkens. Info: Jeg vet at all triming av mopeder er ulovlig men dette gjelder racing utenfor offentlig vei som i følge av norsk lov skal være lovlig (såvidt jeg vet). Så tenk om igjen hvis du skal "låse" tråden. Og nå problemet: Jeg har handlet en Airsal T6 (48mm) til min Yamaha DT 50 (blir snart 70 ) R. Har også handlet 21mm forgasser men det tror jeg at jeg skal greie å montere. Men når det gjelder sylinderen så har jeg ikke mye kunskap. Det hadde vært utrolig greit om noen kunne lage en guide til meg for hvordan den settes sammen. I hvilken rekkefølge delene skal sammen, hva jeg trenger før montering som f.eks. ny tennplugg, viktige ting jeg må huske (utenom innkjøring) og slike ting. Jeg har foresten "googla" i en time eller noe sånt og har ikke funnet en lignende tråd, bare så det er sagt . takk for alle svar Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 kjøp en b10evx plugg, kjør på en god full syntetisk 2t olje, f.eks castrol powerrs som er ganske billig på so og blandt de beste oljene du får, får castrol ttx(samme olja)på torshov til ca 170 kr litern, eller da på so til ca 125 om du kjøper trippel pack;) Lenke til kommentar
1totre Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Takk for alle svar Tror det følger med en slags bruksannvisning om hvordan du monterer Tøm kjølevannet før du starter med noe annet, viktig at du ikke får støv eller sant etc. i syllinderen, så monter det et sted du er sikker på at det ikke kommer dritt på delene. Angående det å montere selve syllinderen så er det meste ganske logisk, og du er ikke nødt til å ha ny plugg. Bare husk hovrdan du demonterer originalsyllinderen, for trimsyllinderen skal monteres helt likt som original syllindern Tror nok ikke det skal være så vanskelig som du tror, hvis det oppstår problemer er nok det når du skal stille inn gasseren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå