Siege Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hei, jeg satt å lurte på om det er mulig å koble Xbox 360, PS3, PS2, GameCube og lignende opp til en vanlig pcskjerm (LCD). Jeg søkte litt rundt på nettet og fant en VGA til Composite Video konverterer. (Se bilde) Hvis jeg kjøper en slik kabel vil jeg da kunne spille evt. Xbox på en vanlig pc skjerm. Takk på forhånd for svar. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Du skal kunne det ja. Men har du DVI-inngang på PC-skjermen, så kan du og kjøpe sånn HDMI til DVI-kabel. Litt mer kvalitet da. EDIT: Kommer selvfølgelig an på oppløsningen på PC-skjermen da. Endret 22. mars 2010 av JAR.ed Lenke til kommentar
Siege Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Du skal kunne det ja. Men har du DVI-inngang på PC-skjermen, så kan du og kjøpe sånn HDMI til DVI-kabel. Litt mer kvalitet da. EDIT: Kommer selvfølgelig an på oppløsningen på PC-skjermen da. Ok, jeg leste at man trengte en slags box eller adapter, men gikk utifra at man kunne bare ha en kabel som gikk rett gjennom. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Det adapteret er bortkasta penger. Ingen mulighet for at det kan fungere, vanlige PC skjermer har ikke kompositt inngang. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Du kan bruke hdmi til dvi adapter så vil det funke med de konsollene som har dvi. For de som ikke har det trenger du dyre aktive adaptere. Lenke til kommentar
jzky Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Xbox til pc: http://www.xbox.com/...x360vgahdcable/ og så kan man håpe at denne multi kabelen kommer for salg: http://www.engadget....nections-unite/ Lenke til kommentar
B-S-S Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 En kamerat av meg kjøpte en slik xbox kabel til pc`n for noen dager siden. Skal høre med han i morgen om den funker! Personlig skjønner jeg ikke helt vitsen, jeg trives bedre på de gode gamle tv`n. Men han mente det var mye mer praktisk Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg har en slik en, følger med adapter for 2 RCA kontakter til 3,5 jackplugg så ikke kjøp det utenom, noe jeg gjorde. I forhold til vanlig scart til en kasse TV så var det som å komme til himmelen når jeg bytta til VGA kabelen, helt syk kvalitet i forhold. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg kobla xboxen min til Dataskjermen min via HDMI-DVI kabel. Huff! Halo3 fikk plutselig elendig grafikk. Det mørke ble for lyst. Men det er skjermen min det. Fikk da mulighet til og velge alle slags typer oppløsning på Xboxen. Da selvfølgelig de som passet skjermen. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Jeg fikk låne Steamkontoen til en kompiss for og prøve MW2 på dataen.Ble minst 2-3 ganger bedre når jeg koblet PC'en til FullHD Tv'en som har litt svartnivå! Xbox360 og MW2 er bedre enn og spille MW2 på Data. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå