Gå til innhold

Ny mobil! Iphone/Touch hjeelp!

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst på en Iphone eller en Touch telefon, men jeg har foreldre og må holde meg til djuice control abonomentet. Jeg får beskjed om at jeg kan få binde meg et år til å kjøpe tlf til 1kr. Men sku gjerne hatt en touch eller iphone. Finnes vell ingen sånne til det abbonomentet og prisen.

Kunne noen hjolpet meg? Kom gjerne med de laveste prisene jeg kan få det til og! Og det hjelper ikke å bytte abonoment, funker ikke å overtale foreldrene mine..

Plis svar fort! Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8rOh9Y6a

Jeg har lyst på en Iphone eller en Touch telefon, men jeg har foreldre og må holde meg til djuice control abonomentet. Jeg får beskjed om at jeg kan få binde meg et år til å kjøpe tlf til 1kr. Men sku gjerne hatt en touch eller iphone. Finnes vell ingen sånne til det abbonomentet og prisen.

Kunne noen hjolpet meg? Kom gjerne med de laveste prisene jeg kan få det til og! Og det hjelper ikke å bytte abonoment, funker ikke å overtale foreldrene mine..

Plis svar fort! Takk!

Djuice Control er et utgått abonement, så hvis bindingstiden din er gått ut så MÅ du ha et annet abonnement...

Lenke til kommentar

Plis svar fort! Takk!

Djuice Control er et utgått abonement, så hvis bindingstiden din er gått ut så MÅ du ha et annet abonnement...

Ja sorry har ikke følgt med i tiden.. Supercontroll heter det..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg likte ikke den Corby'en så godt :p Smak og behag :)

Men det virker som jeg ikke kommer noen vei. Jeg får vell gå for en vanlig tlf i guess.?

Sku hatt en bra tlf billigest mulig! Har abbonomente Djuice Super Controll og har foreløpig SE W595. Relativt grei tlf, men på tide med en ny! JEg må beholde samme abonomang. (Foreldre-.-) Så får jeg nok ingen bra tlf til 1kr så jeg må nok invistere litt. Noen tips til gode tlf og bra priser?:-P Avbetaling kan jo være noe for meg?:-P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...