H80 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg har aldri hørt om en disk, printer eller skanner med RJ-45-tilkobling. Jeg tviler på at det finnes. Og ja, det stemmer at det er mange brudd på USB-standarden, men er det sært å følge standarder og levere periferiutstyr med rett type USB-kontakt? Det er forresten lov å starte setninger med versal. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 jeg kan ikke huske sist jeg var borti en printer uten rj-45, på scannere må du fortsatt i de øvre prisklassene for rj-45 men av printere må du nesten ned i type rema1000 til 400kr for at de ikke skal ha rj-45. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Netverk er det da på alle printere med respekt for seg selv. Velger man en printserver som man kan kjøpe for 300kr så legger man cat5 til printeren for å så stikke usb A-B inn i printeserveren så har man en billigløsning. Lenke til kommentar
Mimung89 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Blir å hente pakken i dag ^^ 60stk kabler <.< Har ikke peiling på hva jeg skal med de.. men det var nå så.. har bare 2 ting som bruker A-B kabel, og kan være litt kult med fancy lys :3 Til meg så ser det ut som om bare Rød, Blå og Orange er merket. Og grønn som er i umarkerte poser. Endret 26. mars 2010 av Skilgr Lenke til kommentar
War Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Julepynt, fyll alle portene. Skriver, scanner, fra pc til skjerm når skjermen har usbutganger osv. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 føler jeg har nok kabler som det er med alt av dockinger, datakabler til diverse gadgets etc om ikke jeg skal starte med julepynt også ser litt kaotisk ut med 20ish kabler bakpå pcn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå