Gå til innhold

Hardware dager! hos Netshop.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snakke meg om Hardware dager du! Man sparer mellom 50-100 kroner på produktene, ikke noe å rope hurra for. Nei elsk eller hat, men når det gjelder gode tilbud er nok Komplett best på den fronten.

 

Sant, men var jo tre-fire tilbud som er OK.

 

Det som er synd med komplett er at de kjører på med ting jeg har fra før hele tiden!

Lenke til kommentar

Snakke meg om Hardware dager du! Man sparer mellom 50-100 kroner på produktene, ikke noe å rope hurra for. Nei elsk eller hat, men når det gjelder gode tilbud er nok Komplett best på den fronten.

 

synes da 1000kr++ avslag på lian li kabinetter er fine tilbud jeg....

 

kanskje noen tilbud som ikke var så fantastiske, men 200kr avslag på modulær strømforsyning er da også fint.

 

kanskje litt vanskelig å konkurrere med komplett når det er 1337 w33k5 :p

 

men hva i alle dager skal man med 45-50 usb kabler? er da sjeldent mer enn rundt 10 usd porter i en pc.

og de fleste ting som bruker usb kabel har da medfølgende kabel....

Lenke til kommentar

men hva i alle dager skal man med 45-50 usb kabler? er da sjeldent mer enn rundt 10 usd porter i en pc.

og de fleste ting som bruker usb kabel har da medfølgende kabel....

 

Skal nok bare ha 20-25 kabler selv. Går lett med en del kabler om man tar med skrivere og eksterne harddisker i en husstand. Resten blir gaver etc. Alltids noen kompiser som trenger en USB kabel også!

Lenke til kommentar

men var bare kjedelige a-b kabler, ikke vanlige skjøter.

noen hos netshop kjøpte feil så de endte med varer de ikke får solgt og dumper de ut igjen antar jeg.

USB_konektory.gif

 

hadde det vært standard skjøter hadde jeg nok kjøpt litt av hver farge siden enkelt finne hver ende i spagettien har du gjerne en av hver farge.

a-b har ikke jeg noe som bruker.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

var og hentet pakkene mine i dag :D

 

forøvrig tviler jeg sterkt på at de bestiller inn 10.000 A-B siden de selger nesten ikke, er ikke uten grunn at de dumper de ut til gi bort priser.

føler pulten min både hjemme og på jobb har halve verden av duppeditter, og ikke en eneste ting bruker A-B.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...