Lifeform Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Hei, Jeg har i det siste bare fått mer og mer problemer med å starte opp DVD-plater på PCen min. Kjøpte nylig en Pioneer DVD 106S-spiller, itillegg til at jeg kjører XP2700 på et MSI-hovedkort. OS: Windows XP. Burde ikke være noe problem! Så hva bør jeg se etter for å få dette til å funke?? Mvh, Life Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Hva skjer når du putter inn dvd'en ? Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 DVD-programmet fryser. Og filmen vil ikke starte. Noe som igjen kan føre til at det blir ganske vanskelig å lukke DVD-programmet og få maskina på beina igjen (windows operativt igjen...) life Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 hvilket avspillings program bruker du ? Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Matrox Cineplayer, Interactual, Windows Media Player etc... Lenke til kommentar
KickF Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 vel ... har du prøvd å rippe DVD til HD ? prøv å rippe den til disk med DVD Decrypter & spill den av. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Jo, jeg er fullt klar over at det går an, men hvorfor i svarte vil jeg gidde å sitte og gjøre det for hver film jeg skal se??? Hilsen en undrende sjel Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Prøv å bruk winDVD eller PowerDVD, de to beste programmene Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Ok ok Begynner å lure på om det er en hardware-feil, men skal sjekke i Win og PowerDVD. Life Lenke til kommentar
KickF Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jo, jeg er fullt klar over at det går an, men hvorfor i svarte vil jeg gidde å sitte og gjøre det for hver film jeg skal se??? Hilsen en undrende sjel Vel kanskje du skal gjøre du for å FEILSØKE !!! ... for å finne ut om det er DVD-romen eller programet ... ,men det sjønna vel ikkje du .... Å ja Power DVD Xp ROCKS Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Ok den er grei. Men jeg gidder faktisk ikke det. DVDen skal funke når den er såpass ny... WinDVD funka heller ikke så jeg kommer til å ta kontakt med leverandøren og høre hva de har å si. Takker for alle innspill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå