Martin_Norge Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hvis jeg skal gjette; ca 5500,- - 6500,- uten abb. enklere sagt: like mye som 3GS da den kom ut tenker jeg... Nå har det dukket opp flere bilder, og enda mer rykter. Noen som har noe mer konkret? Ryktene sier at navne ikke trenger å være "iphone 4g", men "iphone hd" ? Kommer denne til å få hd kamera/skjerm (på lik linje som htc hd2)? ja det er jo ikke garantert så du kan jo ikke si ja til det... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor "alle" tror at den blir hetende iPhone 4G. For det første: I USA bygger man ut WiMAX som sitt 4G-nettverk. Dette er det Sprint og ikke AT&T som gjør. Hvorfor Apple skulle legge inn en nettstandard som konkurrenten til AT&T bygger ut, er for meg rimelig usannsynlig. For det andre: Det er særdeles lite trolig at neste iPhone da får LTE (som vi bygger i Norge). Per i dag er det vel kun to operative LTE-nett i verden (her må gjerne noen korrigere meg), og det er NetCom i Norge og Telia i Sverige. Ergo: Det er lite trolig at Apple velger et modellnavn som impliserer at deres nye iPhone støtter nettverk som AT&Ts hovedkonkurrent bygger, eller dette litt småsære nettet som foreløpig bare vi skandinaver bruker. Da har jeg mere tro på iPhone HD eller noe slikt. (Til info: den første iPhonen heter jo heller ikke iPhone 2G...) Lenke til kommentar
dredg Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Både Verizon og AT&T bygger ut LTE nettverk i statene da.... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Mjoo, men med tanke på at det fortsatt kun er under utbygging, tror jeg de velger å bruke plassen på noe annet enn en LTE-mottaker. Hvertfall når man ser på at første iPhone kom uten 3G (i 2007 når 3G var rimelig vanlig) Lenke til kommentar
dredg Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ikke noe som er en bedre måte for AT&T og rulle ut sitt 4G nett på enn å gjøre det med verdens mest populære telefon. Bare timer igjen nå uansett så det blir spennede! Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Noen som vet om sider som har direkte overføring fra presentasjonen når den starter? Lenke til kommentar
dredg Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ikke noen live video, men det er mange tech sider som live blogger. F.eks: http://www.engadget.com/2010/06/07/steve-jobs-live-from-wwdc-2010/ Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Tror ikke de har lov til å livestreame med video. Men engadget pleier å ha en veldig bra liveblogg med bilder. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Dette skal bli morro.. Håper de klarer og få til en HDMI port på den nye iphone, eller en displayport med overgang til dvi / hdmi.. Lenke til kommentar
turbojon123 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Da tror jeg du blir skuffet ... Apple nekter live-cam, ja. Likevel pleier det å dukke opp. Gledelig WWDC, folkens! Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Liveblogg er bra det også. Gleder meg uansett. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Dette skal bli morro.. Håper de klarer og få til en HDMI port på den nye iphone, eller en displayport med overgang til dvi / hdmi.. Tviler sterkt på det, de har aldri hatt en iPod eller iPhone med noe annet enn datakontakten og minijack svjv. Men godt mulig det kommer en datakontakt til hdmi eller noe annet. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Dette skal bli morro.. Håper de klarer og få til en HDMI port på den nye iphone, eller en displayport med overgang til dvi / hdmi.. Tviler sterkt på det, de har aldri hatt en iPod eller iPhone med noe annet enn datakontakten og minijack svjv. Men godt mulig det kommer en datakontakt til hdmi eller noe annet. Ja dere har nok rett i at det er usannsynelig.. Har ikke lest noe rykter som sier at det skal komme på den nye Iphonen. Men lever i håpet! Har aldri vært så begeistret for Iphone, men tror Iphone HD kan bli en utrolig bra telefon.. Så kanskje det er på tide og prøve den.. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hehe man vet at noe spesielt skal skje når man sitter spent og ser på en liveblogg fra Engadget. Deilig å være nerd! Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hehe agreed Iphone 4 ser utrolig flott ut Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Nye iphone har 5mp kamera og filmer i HD! Lenke til kommentar
dredg Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Litt skuffet over at det ikke er en 64GB versjon ;( Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Litt skuffet over at det ikke er en 64GB versjon ;( Hadde vel vært vanskelig i verdens nå tynneste smart-telefon. Syntes dog de kunne oppgradert skjermen til 4". Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Synes også det er litt merkelig at de ikke økte lagringskapasiteten... Lenke til kommentar
dredg Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Det er vel ikke akkurat flash minnet som tar mye plass i en tlf da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå