Gå til innhold

Ny iPhone til sommeren!

Anbefalte innlegg

Hvis jeg skal gjette; ca 5500,- - 6500,- uten abb.

enklere sagt: like mye som 3GS da den kom ut tenker jeg...

Nå har det dukket opp flere bilder, og enda mer rykter. Noen som har noe mer konkret?

Ryktene sier at navne ikke trenger å være "iphone 4g", men "iphone hd" ?

Kommer denne til å få hd kamera/skjerm (på lik linje som htc hd2)?

ja

det er jo ikke garantert så du kan jo ikke si ja til det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor "alle" tror at den blir hetende iPhone 4G.

For det første: I USA bygger man ut WiMAX som sitt 4G-nettverk. Dette er det Sprint og ikke AT&T som gjør. Hvorfor Apple skulle legge inn en nettstandard som konkurrenten til AT&T bygger ut, er for meg rimelig usannsynlig.

For det andre: Det er særdeles lite trolig at neste iPhone da får LTE (som vi bygger i Norge). Per i dag er det vel kun to operative LTE-nett i verden (her må gjerne noen korrigere meg), og det er NetCom i Norge og Telia i Sverige.

Ergo: Det er lite trolig at Apple velger et modellnavn som impliserer at deres nye iPhone støtter nettverk som AT&Ts hovedkonkurrent bygger, eller dette litt småsære nettet som foreløpig bare vi skandinaver bruker.

Da har jeg mere tro på iPhone HD eller noe slikt. (Til info: den første iPhonen heter jo heller ikke iPhone 2G...)

Lenke til kommentar

Dette skal bli morro.. Håper de klarer og få til en HDMI port på den nye iphone, eller en displayport med overgang til dvi / hdmi..

Tviler sterkt på det, de har aldri hatt en iPod eller iPhone med noe annet enn datakontakten og minijack svjv. Men godt mulig det kommer en datakontakt til hdmi eller noe annet.

Lenke til kommentar

Dette skal bli morro.. Håper de klarer og få til en HDMI port på den nye iphone, eller en displayport med overgang til dvi / hdmi..

Tviler sterkt på det, de har aldri hatt en iPod eller iPhone med noe annet enn datakontakten og minijack svjv. Men godt mulig det kommer en datakontakt til hdmi eller noe annet.

Ja dere har nok rett i at det er usannsynelig.. Har ikke lest noe rykter som sier at det skal komme på den nye Iphonen. Men lever i håpet!

Har aldri vært så begeistret for Iphone, men tror Iphone HD kan bli en utrolig bra telefon.. Så kanskje det er på tide og prøve den..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...