Gå til innhold

Ny iPhone til sommeren!

Anbefalte innlegg

Nå vet ikke jeg om dette er gammelt nytt eller ikke, men idag var det en i klassen som nettopp hadde kjøpt seg ny mobil (HTC Hero) å der han kjøpte den hadde selgeren forsnakket seg (ifølge han vertfall) om at det kommer en ny iPhone til sommeren. Etter selgeren sa det sa han "oj" og gikk en tur for å snakke med noen andre selgere før han kom tilbake, og etter det nevnte han ikke noe om den nye iPhonen  :dontgetit:

men som sakt: unnskyld hvis dette er gammelt nytt :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8rOh9Y6a

Noen flere som også har fått det med seg ;)

Den skal etter ryktene bli kalt iPhone 4g

Informasjon om den HER

Endret av Slettet-8rOh9Y6a
Lenke til kommentar

Jeg tror nok ikke det var forsnakkelser, for det er veldig få som kjenner til Apples planer. Du skal være veldig høyt respektert i Apple og være betrodd for å få vite så mye om deres produktlanseringe. Noen rykter har allikevel dukket opp. Jeg har skrevet en artikkel om det HER

Noe rart skjedde...

Endret av Thomhess
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

har ikke EU kommet med en låv om at alle telefoner skal ha standarisert lader? så vil det si at neste iPhone kommer med mini usb? Håper virkelig på det, men tviler samtidig, det er jo tross alt apple vi snakker om her :s

edit:

iChat camera (on the front so you can have video chat!!!).

Er dette noe som egentlig blir brukt? Dette er i mine øyner det mest unødvendige med iphone 4g. (vist den får denne funksjonen da)

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

hmm. mye jeg likte der! men lurer på om Iphone endelig får god lyd kvalitet? Apple er jo kjent for "dårlig" lydkvalitet som endelig kom frem i en test på Amobil. Siden jeg bruker telefonen mye som mp3 spiller er det låv og håpe.

Det jeg da reagerer på at det ikke står noe om skjermen, tenker på størrelse og type skjerm. Tviler på at det blir Super-AMOLED, men håper vertfall på AMOLED da. 

Lenke til kommentar

Rart at Apple er nødt til å lage en ny telefon for hver eneste nye (og relativ basic) funksjon?? Hvor lang tid tok det før de klarte copy/paste?

Ny telefon for hver funksjon ? De har sluppet én i året, og stortsett alle funksjoner har vært gratis oppgradering for de eldre modellene.

Lenke til kommentar

Nå vet ikke jeg om dette er gammelt nytt eller ikke, men idag var det en i klassen som nettopp hadde kjøpt seg ny mobil (HTC Hero) å der han kjøpte den hadde selgeren forsnakket seg (ifølge han vertfall) om at det kommer en ny iPhone til sommeren. Etter selgeren sa det sa han "oj" og gikk en tur for å snakke med noen andre selgere før han kom tilbake, og etter det nevnte han ikke noe om den nye iPhonen  :dontgetit:

men som sakt: unnskyld hvis dette er gammelt nytt :ph34r:

haha ja en ussel telefon selger fra elkjøp har nok inside info om release datoer til nye iphone før alle andre har det..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Nå har det dukket opp flere bilder, og enda mer rykter. Noen som har noe mer konkret?

Ryktene sier at navne ikke trenger å være "iphone 4g", men "iphone hd" ?

Kommer denne til å få hd kamera/skjerm (på lik linje som htc hd2)?

Lenke til kommentar

Nå har det dukket opp flere bilder, og enda mer rykter. Noen som har noe mer konkret?

Ryktene sier at navne ikke trenger å være "iphone 4g", men "iphone hd" ?

Kommer denne til å få hd kamera/skjerm (på lik linje som htc hd2)?

ja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...