LuckyViking Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hei! Har problemer med skjermkortet mitt tror jeg!? Når jeg kjører full skjerm f.eks på youtub så går det bra en stund så henger det seg opp, så blir det svart. Etter noen sekunder dukker bilde oppigjen, men da går alt sakte, veldig sakte. Musa bare snegler seg over skjermen. Det klikker av og til også i div spill! Har lastet ned nyeste drivern. Skjerm min er av gammel type, vet ikke om det har noe å si! Kjøre win7 64bit Oppsettet mitt er : Sapphire Radeon HD 5870 1GB CORSAIR 6GB DDR3 INTEL CORE I7 860 2.80GHZ GIGABYTE GA-P55-UD4 CORSAIR Powersupply 650W WESTERN DIGITAL CAVIAR BLACK 1TB Håper noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Du har korrekt driver? Er dette et nytt oppsett, eller er det bare skjermkortet som er nytt? Lenke til kommentar
Antec900 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hei vikingen det har jeg og fler også hatt problemer med, du er ikke alene! mitt fungerer som det skal nå etter at jeg avinstallerte alle drivera og lasta dem ned på nytt, siden har jeg ikke hatt problemer med full skjerm på noen ting.. Prøv det, så tenker jeg det går bra Lenke til kommentar
LuckyViking Skrevet 23. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2010 Takk Antec900 Ser ut som det funker....! Wikipedersen oppsette er nytt! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Driver-issues ja... Bra det ordna seg Lenke til kommentar
thomit Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Driverproblemer med ATI?! Er det mulig?!! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hehe. De klassiske driverproblemene fra Ati døde litt etter at AMD kjøpte opp. Nå dreier det seg i all hovedsak om vanlige driverproblemer - som oppstår vel så ofte med nvidia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå